lajato schreef:Het zijn ook duidelijk verschillende stoelen... Als dit al zou geregisseerd zijn om een 'hint' te maken...Welke hint zou dat dan zijn en naar wie zou hij verwijzen?
lajato schreef:Het zijn ook duidelijk verschillende stoelen... Als dit al zou geregisseerd zijn om een 'hint' te maken...Welke hint zou dat dan zijn en naar wie zou hij verwijzen?
chicawah.janssen schreef:Welke hint zou dat dan zijn en naar wie zou hij verwijzen?geen idee, ik zie er zelf geen hint in
masterveecee schreef:https://homy-liberty.000webhostapp.com/ ... 203158.mp4AHA! Dat was dus die trailer die ik ook heb gezien enkele dagen geleden en waarover ik dit zei:
What the hell?????
:s
Cedric schreef:Net rare trailer/teaser gezien voor de aflevering van volgende zondag.Ik had dus ook een 'what the hell' gevoel. Deze trailer is anders dan de andere. En die formulering "voor geen haar" is toch ook opvallend. Net zoals de "je bent vrijwel zeker fout". I mean.. What the hell.
Heel kort, gewoon de promoshoot-beelden van de overgebleven kandidaten (dus niet die van de aflevering) en de voice-over die zegt:
"Wie vertrouw jij nog voor geen haar? Wat zeker is: je hebt het waarschijnlijk fout."
Meer niet.
Best raar in vergelijking met de vorige...
Iets in mij zegt dat er nog een zotte mindfuck zit aan te komen, al zou ik begot niet weten welke.