annie.delen schreef:Bedenk dat carine in vilvoorde zit in de gebouwen van vier. Waarschijnlijk heeft ze net als de personen in Essen soms een beeld van Hans.Inderdaad. Daar had ik niet bij stilgestaan.
chicawah schreef:Ik zit nog altijd te denken over de "hint" van Gilles bij de scrabble.Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....
Hij moest zijn letters trekken uit de zak en was dus, zoals bij "echte" scrabble, afhankelijk van het toeval. Dus als hij "hint" wilde leggen, moest hij niet alleen de letters ervoor sparen, maar er ook op hopen dat hij de kans zou krijgen om het woord daadwerkelijk op het bord te leggen.
Misschien deed de kans op het woord zich gewoon voor en vond hij het een goeie grap (hij sprak met opzet ook over "een" hint) en zoeken wij er teveel achter?
Ofwel hebben de makers meer H's, I's, N-en en T's in de zak gestoken of die letters op 1 of andere manier gemerkt. Maar er werd beweerd dat hij eerlijk speelde.
Zowat iedereen op het forum is intussen flink paranoïde.
weyns1960 schreef:Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....
weyns1960 schreef:Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....
sandra.impe schreef:Nu ik weet hoe de spoiler werkt....ik denk dat ik een belangrijke tip gevonden heb, dus aub enkel kijken als je 't zelf echt wil![]()
SPOILER
sandra.impe schreef:Grrrr mislukt, nog es...
SPOILER
sandra.impe schreef:Nu ik weet hoe de spoiler werkt....ik denk dat ik een belangrijke tip gevonden heb, dus aub enkel kijken als je 't zelf echt wilIk geef mijn antwoord (heb dus wel gekeken) even terug in een spoiler.![]()
SPOILER