Davey is de winnaar

Noptje04 mar 2017, 17:11

181
Dat zou dan betekenen dat ze gaan sjoemelen en doen, met een groot risico dat er iets opgemerkt wordt door 1 van de kandidaten, enkel en alleen om... wat? Een hint te kunnen geven aan ons/de spelers? Het lijkt me niet echt plausibel.
Maar het blijft idd wel heel erg vreemd, en ik hoop dat we hier dan ook een verklaring voor krijgen over hoe, wat en waarom het gebeurd is.

billie.holiday04 mar 2017, 19:09

462  Bert
De M zat misschien verborgen onder het goudlaagje van het gouden ei. Het gouden ei is niet gevonden tijdens de scrabbleproef, misschien zat er nog iets achter als ze het wel hadden gevonden tijdens de proef.

ONBEKEND04 mar 2017, 19:23

Kan goed zijn, blijkbaar zat er bij Harry Potter ook een boodschap verborgen in het gouden ei. In dit geval hebben ze het ei niet proberen openen.

Torremolinos05 mar 2017, 13:24

264
Misschien lag die M reeds klaar op het verzamelbord van GDC. Als dat wit plaatje omgedraaid op een witte plank ligt, zal men dat bijna nooit merken, zeker niet in een spel waar je iedereen en alles behalve de presentator in het oog houdt. Hiding in plain sight, net zoals de mol zelf ook doet...

chicawah.janssen05 mar 2017, 13:51

8153
Torremolinos schreef:Misschien lag die M reeds klaar op het verzamelbord van GDC. Als dat wit plaatje omgedraaid op een witte plank ligt, zal men dat bijna nooit merken, zeker niet in een spel waar je iedereen en alles behalve de presentator in het oog houdt. Hiding in plain sight, net zoals de mol zelf ook doet...
Dat zou ik toch flauw vinden. Als ze dan toch sjoemelen, mogen ze het wel een beetje subtiel doen.

Holmes05 mar 2017, 18:59

395
Torremolinos schreef:Misschien lag die M reeds klaar op het verzamelbord van GDC. Als dat wit plaatje omgedraaid op een witte plank ligt, zal men dat bijna nooit merken, zeker niet in een spel waar je iedereen en alles behalve de presentator in het oog houdt. Hiding in plain sight, net zoals de mol zelf ook doet...
Bekijk gewoon de beelden en stel vast dat er geen witte plank is en dat de plaatjes groter zijn dan de plank dus een klaarliggend plaatje viel zo op...

[ external image ]

chicawah.janssen05 mar 2017, 19:06

8153
Holmes schreef:Bekijk gewoon de beelden en stel vast dat er geen witte plank is en dat de plaatjes groter zijn dan de plank dus een klaarliggend plaatje viel zo op...

[ external image ]
Daarnet de hele scrabble nog eens bekijken. Ik blijf het een bizar gedoe vinden. En zonder een of andere vorm van gesjoemel niet mogelijk.

Masterofsuspence05 mar 2017, 21:19

22
Ok, ik kon het niet laten en heb ook eens die letterkaart onder de loep genomen.
Ik ga enkel uit van de letters in het doolhof, ik stel dat wat uit de zak kwam, toeval was.

In het doolhof liggen een paar letters dubbel, en een paar niet.

Dubbel:
I V N D T P J S A O

Niet
U W M.

Dan maak ik:
Tip van Jos D, uw M(ol)?

Maar wie oh wie is de Jos? :-p

Stel dat de z za uit het nummerplaat een tip is naar dit spel en een code oplevert,
Dan kunnen we maken:

Vindt spajo, uw m

Als we ervan uitgaan dat elke letter een plaatsje terugschuift of verdergaat(1 z za)
Dan kan
S = R
P = O
A = B
J = i
O = N

Jaja.

Kobe05 mar 2017, 21:23

429
Robintunnel waar is het einde? 😲 😂

Holmes05 mar 2017, 22:24

395
Masterofsuspence schreef:Ok, ik kon het niet laten en heb ook eens die letterkaart onder de loep genomen.
Ik ga enkel uit van de letters in het doolhof, ik stel dat wat uit de zak kwam, toeval was.

In het doolhof liggen een paar letters dubbel, en een paar niet.

Dubbel:
I V N D T P J S A O

Niet
U W M.

Dan maak ik:
Tip van Jos D, uw M(ol)?

Maar wie oh wie is de Jos? :-p

Stel dat de z za uit het nummerplaat een tip is naar dit spel en een code oplevert,
Dan kunnen we maken:

Vindt spajo, uw m

Als we ervan uitgaan dat elke letter een plaatsje terugschuift of verdergaat(1 z za)
Dan kan
S = R
P = O
A = B
J = i
O = N

Jaja.
ik wil geen roet in het eten gooien maar je vergeet de letter E die ook meer dan 1x op de kaart staat...

Mola Lisa06 mar 2017, 08:05

328  Uma
Masterofsuspence schreef:Die zie ik niet, die E nr 2

[ external image ]
Dit is het plan van het doolhof nadat er al 7 lettters werden verwijderd waaruit Robin en Annelies het
woord "verwen" distilleerden
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20