Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric19 feb 2019, 15:07

2834  Uma
Vorig jaar was er ook geen specifieke betekenis te zoeken achter de "Heb je mij gemist?", behalve dan de mensen triggeren om terug te hypen over De Mol.

Ik denk dat het dit jaar gelijkaardig is en dat we er meer achter zoeken dan er is.
=> De mollenvanger = Zoeken naar de Mol.
=> "Jij weet niets" = We weten niet wie de Mol is.
=> "Maar dat wil niet zeggen dat er niets is" = Het is niet omdat je niet weet wie de Mol is, dat er geen Mol is.

Samengevat: het nieuwe seizoen van De Mol komt eraan en het is aan ons om de Mol te vinden want ook al weten we niet wie de Mol is of wat/hoe hij zal saboteren, hij is er weldegelijk.

Meer dan dat is het volgens mij niet.

Davy19 feb 2019, 16:27

Site Admin  1167  Uma
Tweet van UGent:

VERRAAD KOMT NOOIT ALLEEN
JIJ WEET NIETS

yevo19 feb 2019, 16:29

281  Uma
Davy schreef:
JIJ WEET NIETS
Verraad komt nooit alleen... Er moeten gewoon 2 (of meer) mollen zijn dit jaar. Er wordt teveel naar gehint.

mattias.boel19 feb 2019, 18:48

61  Uma
Davy schreef:Tweet van UGent:

JIJ WEET NIETS
Op Instagram van ugent zien we dat Lloyd de winnaar van vorig jaar deze affiche ophing.
Afbeelding
Afbeelding

chicawah.janssen19 feb 2019, 20:21

8153
yevo schreef:Verraad komt nooit alleen... Er moeten gewoon 2 (of meer) mollen zijn dit jaar. Er wordt teveel naar gehint.
Zou het?
"Durf denken" is de slogan van de UGent. Misschien moeten we inderdaad out of the box durven denken en zijn er dit jaar 2 verraders. Hoewel ik dat toch straf zou vinden.

mark.vandaele19 feb 2019, 20:42

178
chicawah schreef:Zou het?
"Durf denken" is de slogan van de UGent. Misschien moeten we inderdaad out of the box durven denken en zijn er dit jaar 2 verraders. Hoewel ik dat toch straf zou vinden.
Lijkt mij allemaal wel leuk op papier maar moeilijk te realiseren, ik weet niet hoe dat zou kunnen werken bij de vragenlijsten. Altijd alles 50/50 moeten invullen? :?:

Cedric19 feb 2019, 20:53

2834  Uma
Het lijkt me inderdaad zo dat er dit keer meer dan 1 Mol is. "Verraad komt nooit alleen", "MOLLENplaag", ... It seems obvious.
Het omgedraaide Mol-logo wijst misschien ook op "2 perspectieven", dus 2 mollen?

Vorig jaar heb ik nog gedacht aan hoe zo'n scenario zou kunnen werken. Denk zelfs dat ik het hier toen gepost heb.
Ik hoop stiekem dat de beide mollen ook niet van elkaar weten dat ze Mol zijn... Dat de mollen dus zelf ook de andere mol moeten zoeken en dus ook kunnen afvallen (zo lang er op het einde maar 1 mol over blijft bij de finale).

Ik ben benieuwd..

chicawah.janssen19 feb 2019, 20:56

8153
mark.vandaele schreef:Lijkt mij allemaal wel leuk op papier maar moeilijk te realiseren, ik weet niet hoe dat zou kunnen werken bij de vragenlijsten. Altijd alles 50/50 moeten invullen? :?:
Ik dacht dat het maar 30 vragen waren. Hoe dan ook lijkt het mij zo goed als onmogelijk om met 2 mollen te werken.
Misschien komt deze keer de mol niet alleen maar worden enkele ex-mollen ingeschakeld bij bepaalde opdrachten? In dat geval is er een link met de affiches.

chicawah.janssen19 feb 2019, 20:59

8153
Cedric schreef:Het lijkt me inderdaad zo dat er dit keer meer dan 1 Mol is. "Verraad komt nooit alleen", "MOLLENplaag", ... It seems obvious.
Het omgedraaide Mol-logo wijst misschien ook op "2 perspectieven", dus 2 mollen?

Vorig jaar heb ik nog gedacht aan hoe zo'n scenario zou kunnen werken. Denk zelfs dat ik het hier toen gepost heb.
Ik hoop stiekem dat de beide mollen ook niet van elkaar weten dat ze Mol zijn... Dat de mollen dus zelf ook de andere mol moeten zoeken en dus ook kunnen afvallen (zo lang er op het einde maar 1 mol over blijft bij de finale).

Ik ben benieuwd..
Ze duwen ons met al die dubbelzinnigheden die richting uit, maar het lijkt mij heel moeilijk te realiseren.
Of misschien is er nu een "gewone" mol die denkt dat hij/zij de enige mol is en een supermol die weet wie de mol is en moet proberen om die mol te dwarsbomen.
Pffff... 't is nog niet begonnen en ik slaxal door :roll:

Heinz19 feb 2019, 21:02

Forum veteraan  427  Uma
Prachtig wat er weer allemaal uit de kast wordt gehaald om ons warm te maken!

Het mysterieuze "JIJ WEET NIETS" kan ik niet ontcijferen maar doet me wel aan deze comedyklassieker denken:
SPOILER
:mrgreen:

Vermoljoen19 feb 2019, 21:03

2354  Uma
Het zijn in de afleveringen 20 vragen en bij de finale 30 vragen (in NL 40). Er werd denk ik met fifty-fifty (50/50) bedoelt.

Zelf denk ik ook dat het altijd maar 1 Mol zal zijn... Maar niets is wat het lijkt.

Vermoljoen19 feb 2019, 21:04

2354  Uma
NIEUW FILMPJE!

Nieuws dat we al weten, maar filmpje staan nog maar pas online:

• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 25