Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Mateo26 apr 2019, 00:02

870
Jazeker! Poker en blufpoker!

lajato26 apr 2019, 00:31

69
masterveecee schreef:"Wie vertrouw jij nog voor geen haar?
Wat zeker is, JE HEBT HET WAARSCHIJNLIJK FOUT"

😲

Wat wil dat zeggen? Dat als je een mol hebt, je fout zit???
Ik vind dit toch een vreemd statement dat ze hier maken. Ze spreken met deze trailer iedereen 'individueel' aan en ze zeggen dus dat ze zeker zijn dat je het waarschijnlijk fout hebt. Dus iedereen heeft het waarschijnlijk fout, en dat is ongeacht wie je verdachte is...
sidenote: In de allereerste trailer werd ook gezegd: "beste vrienden, je weet niets. Maar dat wil niet zeggen dat er ook niets is. Maar je bent niet alleen, de mol weet óók niets..."
Laatst gewijzigd door lajato op 26 apr 2019, 00:39, 2 keer totaal gewijzigd.

mark.vandaele26 apr 2019, 00:36

178
Denk dat we er weer te veel achter zoeken (maar daarom zijn we ook molloten), wss komt er weer zo'n opdracht a la "fluiten van Pieter" en die trailer slaat daar enigszins dan op. We zullen het snel weten 😉

Cedric26 apr 2019, 14:40

2834  Uma
https://www.vier.be/video/de-mol/gilles ... verstoppen

1. Goed gevonden manier om te briefen!

2. "Het zou goed zijn als ge morgen in de kunstproef zit." => Joeri is niet de Mol.

3. Die toiletten zijn te sjiek om die te zijn waar Elisabet ging zeker? Of zouden het toch die zijn?

EDIT/ Tenzij de volledige briefing iets was genre "Het zou goed zijn als ge morgen in de kunstproef zijt, dus net daarom best niet." of zoiets.

Jay-Lo26 apr 2019, 14:40

1690  Sven
Zou goed zijn als je bij de kunstproef zit. Joeri valt dan af. Als ze dat er in laten zitten is, ofwel Joeri wel de mol, ofwel vrees ik dat hij zondag afvalt. En dat wil ik niet :(

BeaVer26 apr 2019, 14:49

1293  Uma
zouden die rucola's en die notenbar of wat het ook was in elk schuif liggen? En wie zou er graag van die kruidenmuntjes freten? 😛

Jansen26 apr 2019, 14:53

3423  Yens
Ze lossen deze week wel veel informatie vind ik 🙂. Niet dat het een verrassing is dat Joeri niet de mol is, maar het bijna zo open en bloot zeggen, vind ik toch wel straf. Bij mijn weten hebben ze dat nog nooit gedaan.

Jay-Lo schreef:Zou goed zijn als je bij de kunstproef zit. Joeri valt dan af. Als ze dat er in laten zitten is, ofwel Joeri wel de mol, ofwel vrees ik dat hij zondag afvalt. En dat wil ik niet :(
Hoop het met jou... zou nog wel straffer zijn :?

Frolva26 apr 2019, 14:56

2204
Ik zou niet teveel belang hechten aan wat we in het filmpje te horen krijgen.

Op een bepaald moment zegt GDC: "Hey, [biep], ...". De naam wordt weggebiept; maar op die tijd kan je enkel Bas zeggen. :mrgreen:

Jansen26 apr 2019, 14:58

3423  Yens
Frolva schreef:Ik zou niet teveel belang hechten aan wat we in het filmpje te horen krijgen.

Op een bepaald moment zegt GDC: "Hey, [biep], ...". De naam wordt weggebiept; maar op die tijd kan je enkel Bas zeggen. :mrgreen:
Of "Hey mol"... maar dan zouden ze het niet wegbiepen zeker 😉.

Frolva26 apr 2019, 15:09

2204
Jansen schreef:
Of "Hey mol"... maar dan zouden ze het niet wegbiepen zeker 😉.
Of juist wel, natuurlijk. :mrgreen:

KevinL26 apr 2019, 15:16

87
Frolva schreef:
Of juist wel, natuurlijk. :mrgreen:
Inderdaad, net om die speculatie omtrent Bas open te houden.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23