Taupe077 schreef:Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ...
Taupe077 schreef:Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ...
Taupe077 schreef:Hoax misschien niet beste omschrijving, ik bedoel eerder "een valse tip" maar dan wel een schitterende en als het echt de tip is .. WOW!Ze zeggen dat ze geen valse hints in de uitzending steken.
eveline.vanhemel schreef:Die datum en uur die David vermeldt is de aanmaakdatum van de account bij WhatsApp. De datum die Frolva vermeldt is de datum dat er het laatst iemand is op ingelogd.Ok sorry my bad
robbie.parmentier schreef:Even het nummer gezocht opDit is inderdaad een programma van Woestijnvis.
Facebook en dan kreeg ik dit bericht
Is man bijt hond van woestijnvis?
robbie.parmentier schreef:Even het nummer gezocht op
Facebook en dan kreeg ik dit bericht
Is man bijt hond van woestijnvis?
david.vierstraete schreef:Nog iemand zin om aflevering 1 te herbekijken? En op zoek te gaan naar de 0? Want dat missen we nog steedsDe '0' zou als eerste moeten komen, gevolgd door een '4', en dan pas de '7' uit aflevering 1.
Frolva schreef:Even recapituleren.
Telefoonnummer van 'de mol' is 0474 900 424.
En daar kom je aan door volgende cijfers die in de afleveringen worden teruggevonden:
AFLEVERING 2: 4
AFLEVERING 3: 74
AFLEVERING 4: 900
AFLEVERING 5: 42
AFLEVERING 6: 4
Maar er is ook nog
AFLEVERING 1: 7
Verschil is dat in afleveringen 2 tot 6 er telkens een cijfer in beeld verschijnt en 'uit het niets' het geluid van telefoontoetsen. In aflevering 1 wordt er enkel '7' gezegd (toch?) en is het een 'logisch' geluid omdat er een nummer wordt ingetoetst.
Zou het kunnen dat in aflevering 1 wordt 'uitgelegd' (gehint) dat je op zoek moet gaan naar een telefoonnummer en dat de cijfers worden aangegeven met o.a. biepjes?
En de '0' heb je op zich niet nodig. Als je weet dat het een Belgisch nummer is volstaat ook +32.
Nu ben ik écht wel benieuwd wat Pieter gaat antwoorden op de vraag naar zijn telefoonnummer!