Volgens mij moeten we dus eerder op zoek naar een codewoord/zin in de volgende aflevering die we dan moeten doorsturen naar dat nummer via voicemail/sms.
En om het compleet te maken moeten we dat misschien om 19u26 doen?
marc.roose schreef:ik heb juist het nummer +32 474 90 04 24 ingegeven in Whatsapp en krijg de melding "geen resultaat gevonden"Je moet het telefoonnummer opslaan bij jouw 'gewone' contacten (dus bij de andere telefoonnummers).
maar misschien doe ik iets verkeerd ... ben niet zo vertrouwd met Whattsapp
michiel.bellinkx schreef:Dit is inderdaad een programma van Woestijnvis.was van woestijnvis... bestaat niet meer... maar het bericht bewijst wel dat het nummer al bestond in 2011
nele.pottie schreef:Volgens mij moeten we dus eerder op zoek naar een codewoord/zin in de volgende aflevering die we dan moeten doorsturen naar dat nummer via voicemail/sms.lijkt me allemaal nogal wat ingewikkeld hoor....
En om het compleet te maken moeten we dat misschien om 19u26 doen?
Taupe077 schreef:Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ... tenzij de Mol er voor iets tussen zit?Ik moet zeggen dat mijn man onmiddellijk de reactie had toen ik dit vertelde: zou Woestijnvis dit niet zelf in gang gestoken hebben?
Over dit nummer, prachtige vondst maar ik twijfel nog steeds of het geen hoax is van de makers. Moet de topic eens volledig lezen maar lijkt me iets om hier geplaatst te zijn door een medewerker ... of de Mol zelf
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik moet zeggen dat mijn man onmiddellijk de reactie had toen ik dit vertelde: zou Woestijnvis dit niet zelf in gang gestoken hebben?Dan heeft ie al zeker een plaatsje in het molcafé
Dan is Molpaca misschien wel de mol op dit forum
septentrio schreef:Geweldige vondst.. we horen 7 tonen, indien elke toon een letter zou vertegenwoordigen komen we uit bij Pascale, de enige overblijvende kandidaat met een naam met 7 letters.Nope, Bahador is ook 7 letters. De tune die we horen is gewoon een moltune die je al meerdere keren gehoord hebt in het programma. Lees dit topic eens van in het begin, er staat ergens een link naar de eerste trailer, als je van seconde 23 luistert (dacht ik) dan hoor je dezelfde tune.
eveline.vanhemel schreef:Nope, Bahador is ook 7 letters. De tune die we horen is gewoon een moltune die je al meerdere keren gehoord hebt in het programma. Lees dit topic eens van in het begin, er staat ergens een link naar de eerste trailer, als je van seconde 23 luistert (dacht ik) dan hoor je dezelfde tune.Ik heb vanochtend mijn kinderen laten bellen naar dat nummer. The thrill, zalig... Ze konden niet wachten om het op school te gaan vertellen!