Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

nele.pottie04 mei 2018, 10:13

62
Volgens mij moeten we dus eerder op zoek naar een codewoord/zin in de volgende aflevering die we dan moeten doorsturen naar dat nummer via voicemail/sms.
En om het compleet te maken moeten we dat misschien om 19u26 doen?

Frolva04 mei 2018, 10:14

2204
marc.roose schreef:ik heb juist het nummer +32 474 90 04 24 ingegeven in Whatsapp en krijg de melding "geen resultaat gevonden"

maar misschien doe ik iets verkeerd ... ben niet zo vertrouwd met Whattsapp
Je moet het telefoonnummer opslaan bij jouw 'gewone' contacten (dus bij de andere telefoonnummers).
Dan verschijnt het nummer ook (onder de door jou gekozen naam) bij WhatsApp. 😉

james.waker04 mei 2018, 10:25

417
michiel.bellinkx schreef:Dit is inderdaad een programma van Woestijnvis.
was van woestijnvis... bestaat niet meer... maar het bericht bewijst wel dat het nummer al bestond in 2011

maw , je moet niets gaan zoeken achter de samenstelling van het nummer...

james.waker04 mei 2018, 10:27

417
nele.pottie schreef:Volgens mij moeten we dus eerder op zoek naar een codewoord/zin in de volgende aflevering die we dan moeten doorsturen naar dat nummer via voicemail/sms.
En om het compleet te maken moeten we dat misschien om 19u26 doen?
lijkt me allemaal nogal wat ingewikkeld hoor....

voorlopig ga ik het simpel houden... je belt naar de mol en je hoort fluiten.... voor mij wijst dat naar Lloyd de blokfuit theorie etc

er kan meer achter zitten, maar voorlopig hou ik het daar bij :mrgreen:

annelies-a.-a..vanbelle04 mei 2018, 10:31

263
Taupe077 schreef:Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ... tenzij de Mol er voor iets tussen zit?

Over dit nummer, prachtige vondst maar ik twijfel nog steeds of het geen hoax is van de makers. Moet de topic eens volledig lezen maar lijkt me iets om hier geplaatst te zijn door een medewerker ... of de Mol zelf :batman:
Ik moet zeggen dat mijn man onmiddellijk de reactie had toen ik dit vertelde: zou Woestijnvis dit niet zelf in gang gestoken hebben?

Dan is Molpaca misschien wel de mol op dit forum 😃

david.vierstraete04 mei 2018, 10:33

73  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik moet zeggen dat mijn man onmiddellijk de reactie had toen ik dit vertelde: zou Woestijnvis dit niet zelf in gang gestoken hebben?

Dan is Molpaca misschien wel de mol op dit forum 😃
Dan heeft ie al zeker een plaatsje in het molcafé 😃

septentrio04 mei 2018, 10:33

30
Geweldige vondst.. we horen 7 tonen, indien elke toon een letter zou vertegenwoordigen komen we uit bij Pascale, de enige overblijvende kandidaat met een naam met 7 letters.

Jansen04 mei 2018, 10:38

3423  Yens
septentrio schreef:Geweldige vondst.. we horen 7 tonen, indien elke toon een letter zou vertegenwoordigen komen we uit bij Pascale, de enige overblijvende kandidaat met een naam met 7 letters.
Nope, Bahador is ook 7 letters. De tune die we horen is gewoon een moltune die je al meerdere keren gehoord hebt in het programma. Lees dit topic eens van in het begin, er staat ergens een link naar de eerste trailer, als je van seconde 23 luistert (dacht ik) dan hoor je dezelfde tune.

annelies-a.-a..vanbelle04 mei 2018, 10:41

263
eveline.vanhemel schreef:Nope, Bahador is ook 7 letters. De tune die we horen is gewoon een moltune die je al meerdere keren gehoord hebt in het programma. Lees dit topic eens van in het begin, er staat ergens een link naar de eerste trailer, als je van seconde 23 luistert (dacht ik) dan hoor je dezelfde tune.
Ik heb vanochtend mijn kinderen laten bellen naar dat nummer. The thrill, zalig... Ze konden niet wachten om het op school te gaan vertellen! 😃 😃 😃

Cedric04 mei 2018, 10:42

2834  Uma
Hmm. Toch opvallend dat dit nummer al bestond in tijden van Man Bijt Hond én dat het nu om een van de producers/regisseurs van De Mol gaat. Zou zo iemand zomaar zijn gsm-nummer te grabbel gooien als hij het al zo lang bezit? Of heeft hij een nieuw nummer en wordt deze dan ingezet voor iets anders gelinkt aan dit seizoen?

Ik vermoed dan dat we een of ander codewoord zullen moeten gaan sms'en naar dat nummer.. Also, misschien opvallenw dat het nummer whatsapp heeft én een gewoon echt gsm-nummer is in plaats van zo'n nummer van 4 cijfers?

In elk geval kijk ik nu enorm uit naar de aflevering van overmorgen. En dat terwijl ik die van vorige week nog moet herbekijken. Het wordt een schoon weekend.. 🙂

Also, dank aan Klaartje voor het vinden van het telefoonnummer en het linken aan Bahador! Mijn tunnelvisie is weer wat versterkt 🙂
Heerlijk topic is dit!

Jansen04 mei 2018, 10:44

3423  Yens
septentrio schreef:Of Bahador natuurlijk 😃
Deze post niet gezien alvorens ik de mijne intypte 😉.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 57