Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen26 apr 2019, 16:55

3423  Yens
Dus MVC heeft dat filmpje vanuit zijn living met zijn smartphone gefilmd? En om dat te doen heeft hij een masker over zijn hoofd getrokken?

Frolva26 apr 2019, 16:56

2204
😂 😂 😂

BeaVer26 apr 2019, 16:57

1293  Uma
Ik lig echt plat.... 😂 😂 😂

Ik zie het masker niet hoor. Ik zie iemand in zijn living, te filmen met een tablet :mrgreen: :mrgreen:

Jansen26 apr 2019, 17:04

3423  Yens
Euh, als MVC niet uit (heel) zwart afrika komt, kan ik niet anders besluiten dat het een masker is? 😲 😲 😂 😂

Terug on topic: vind het vreemd dat zowel MVC als Cédric dit al op tv gezien hebben maar dat het filmpje nergens anders terug te vinden is (niet op Vier, Facebook, Twitter, Instagram). Toch wel bizar.

Mollenjager-DT26 apr 2019, 17:57

767  Yens
Dat vind ik niet bizar. Er zijn al meerdere verschillende filmpjes in de afgelopen weken op tv getoond die nooit online verschenen zijn. Niets achter zoeken... 😉

De manier van briefen met de smartphone vind ik wel weer leuk gevonden en de rode draad met de mol die pas in Vietnam gekozen is dit seizoen geeft voor mij toch ook nog een meerwaarde aan het heel programma. Het is een hele leuke extra! 😃

mattias.boel26 apr 2019, 18:32

61  Uma
Gilles brieft de mol soms via telefoon. Hij verstopt de telefoon eens in een wc.

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand of dit een mannen- of vrouwenwc is?

Cedric26 apr 2019, 18:35

2834  Uma
Mollenjager-DT schreef:De manier van briefen met de smartphone vind ik wel weer leuk gevonden en de rode draad met de mol die pas in Vietnam gekozen is dit seizoen geeft voor mij toch ook nog een meerwaarde aan het heel programma. Het is een hele leuke extra! 😃
Echt hé! Het is uiteindelijk een érg leuke nieuwigheid gebleken.

EDIT/ Godver, ik ben precies al aan het terugblikken en het is nog 3 afleveringen..

Jansen26 apr 2019, 18:42

3423  Yens
In feite kan je dat op deze beelden niet uitmaken... gewone toiletten vind je bij beide geslachten. Het grote verschil tussen de twee is dat bij de mannen er meestal ook urinoirs zijn. Dat kan je dus hier niet uitmaken. Ze zouden er wel kunnen zijn achter het linkse witte muurtje. Anderzijds kan het ook zijn dat ze in Vietnam geen urinoirs kennen? Iemand die er al geweest is en die uitsluitsel kan geven? :mrgreen:

Cedric26 apr 2019, 18:49

2834  Uma
Of de foto is genomen van aan het stuk met de urinoirs.

Enige reden waarom ik zou gaan voor een mannentoilet is dat er bij deze toiletten geen 'sanitary bins' aanwezig zijn. Tenzij men dat in Vietnam niet zou kennen/gebruiken natuurlijk..
Maar gezien het volgens mij (pure gok) gaat om de toiletten in Mr. Hoáng zijn etablissement, zou ik die toch verwachten.

Jansen26 apr 2019, 19:06

3423  Yens
Juist, hier zouden in de vrouwen toiletten toch zeker sanitary bins staan. Wat meestal ook enkel in mannentoiletten is, zijn die deuren die niet tot onder dicht zijn. Allez, toch meestal zo in de etablissementen die ik frequenteer 🙂.

Klaartje26 apr 2019, 19:13

2245  Uma
Ik vind die manier van een gsm verstoppen voor de mol op een toilet wel redelijk riskant, want iedereen kan die toch vinden? Iemand van de andere kandidaten, maar ook hotelpersoneel, de poetsploeg, eventueel zelfs andere hotelgasten.

Allez, stel dat je toevallig op dat toilet komt en je ziet daar een gsm-toestel vastbeplakt naast de deur van het toilet, dan stel je je toch vragen? Of vinden mensen het tegenwoordig vanzelfsprekend dat er overal smartphones en gsm's rondslingeren, tot op de toiletten toe?

Als ik een Vietnamees was en in dat hotel werkte en tijdens mijn shift een gsm aantrof in de toiletten, nou, die griste ik toch even mee. Al was het maar om hem in te leveren aan de receptie, bij de verloren voorwerpen.

KevinL26 apr 2019, 19:26

87
Of in Vietnam zijn er helemaal geen urinoirs bij de mannen?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23