Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

james.waker04 mei 2018, 10:48

417
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik moet zeggen dat mijn man onmiddellijk de reactie had toen ik dit vertelde: zou Woestijnvis dit niet zelf in gang gestoken hebben?

Dan is Molpaca misschien wel de mol op dit forum 😃
ik vermoed toch ook dat hier achter de scherm hulp gekomen is van de makers om dit zo snel op te lossen.... dan denk ik vooral aan de gebruikers met weinig posts op het forum 😉

annelies-a.-a..vanbelle04 mei 2018, 10:51

263
Cedric schreef:Hmm. Toch opvallend dat dit nummer al bestond in tijden van Man Bijt Hond én dat het nu om een van de producers/regisseurs van De Mol gaat. Zou zo iemand zomaar zijn gsm-nummer te grabbel gooien als hij het al zo lang bezit? Of heeft hij een nieuw nummer en wordt deze dan ingezet voor iets anders gelinkt aan dit seizoen?

Ik vermoed dan dat we een of ander codewoord zullen moeten gaan sms'en naar dat nummer.. Also, misschien opvallenw dat het nummer whatsapp heeft én een gewoon echt gsm-nummer is in plaats van zo'n nummer van 4 cijfers?

In elk geval kijk ik nu enorm uit naar de aflevering van overmorgen. En dat terwijl ik die van vorige week nog moet herbekijken. Het wordt een schoon weekend.. 🙂

Also, dank aan Klaartje voor het vinden van het telefoonnummer en het linken aan Bahador! Mijn tunnelvisie is weer wat versterkt 🙂
Heerlijk topic is dit!
Is toch heel logisch? Is gewoon een telefoonnummer dat in roulatie is bij Woestijnvis en dat voor van alles kan worden gebruikt. Deze keer dus voor De Mol 😉

james.waker04 mei 2018, 10:51

417
Cedric schreef:Hmm. Toch opvallend dat dit nummer al bestond in tijden van Man Bijt Hond én dat het nu om een van de producers/regisseurs van De Mol gaat. Zou zo iemand zomaar zijn gsm-nummer te grabbel gooien als hij het al zo lang bezit? Of heeft hij een nieuw nummer en wordt deze dan ingezet voor iets anders gelinkt aan dit seizoen?
denk niet dat dit nummer van de regisseur zelf is hoor. dat was gewoon een nummer dat woestijnvis blijkbaar vroeger gebruikte voor man bij hond ... maw, dat nummer werd wellicht al een tijd niet meer gebruikt en dat lag daar toch maar te liggen en ze hebben het dus maar aan de mol gegeven :mrgreen:

Frolva04 mei 2018, 11:05

2204
james.waker schreef:ik vermoed toch ook dat hier achter de scherm hulp gekomen is van de makers om dit zo snel op te lossen.... dan denk ik vooral aan de gebruikers met weinig posts op het forum 😉
Kom dat eens even tegenspreken, MOLPACA. 😉

Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat de makers hier op het forum hints gaan geven naar verborgen hints.

hannes.bossuyt04 mei 2018, 11:09

84  Sven
Frolva schreef:Kom dat eens even tegenspreken, MOLPACA. 😉

Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat de makers hier op het forum hints gaan geven naar verborgen hints.

't is als maker ook niet leuk natuurlijk als je er al die tijd en moeite insteekt en het dan uiteindelijk maar in de slotaflevering zelf moet gaan uitleggen :mrgreen:

yevo04 mei 2018, 11:10

281  Uma
Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit. En ik ben 100% zeker dat ze geen voorkennis heeft van Lloyd met de blokfluit. Persoonlijk denk ik echter nog altijd dat het gewoon gefluit is maarja... Is er een muzikant op het forum? :mrgreen:

Afgezien van dat staan we dus nog geen meter verder :/. We hebben een nummer maar wat moeten we er nu mee? Wat weten we verder? Het whatsapp account is aangemaakt 24 april 11:01 en was laatst online 26 april 12:06. Welke nummers hebben we nog en kunnen we daar eventueel een nieuw nummer mee vormen? Een code?

19:26 kwam vaak voor dit seizoen, kan er iemand op dat tijdstip bellen? (Denk opnieuw dat dit niet veel zou opbrengen maarja... Ben zelf aan het werk dus kan niet zelf bellen)

@de discussie dat de makers fake hints zouden sturen. Dat denk ik wel echt niet. Ben 100% zeker dat dit wel op één of andere manier zal leiden naar de mol of misschien de winnaar.

james.waker04 mei 2018, 11:11

417
yevo schreef:Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit.
als dat zo is moet je niet verder meer zoeken denk ik, dan is de cirkel rond wat mij betreft

tom.vanratingen04 mei 2018, 11:16

50
yevo schreef:Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit. En ik ben 100% zeker dat ze geen voorkennis heeft van Lloyd met de blokfluit. Persoonlijk denk ik echter nog altijd dat het gewoon gefluit is maarja... Is er een muzikant op het forum? :mrgreen:

Afgezien van dat staan we dus nog geen meter verder :/. We hebben een nummer maar wat moeten we er nu mee? Wat weten we verder? Het whatsapp account is aangemaakt 24 april 11:01 en was laatst online 26 april 12:06. Welke nummers hebben we nog en kunnen we daar eventueel een nieuw nummer mee vormen? Een code?

19:26 kwam vaak voor dit seizoen, kan er iemand op dat tijdstip bellen? (Denk opnieuw dat dit niet veel zou opbrengen maarja... Ben zelf aan het werk dus kan niet zelf bellen)

@de discussie dat de makers fake hints zouden sturen. Dat denk ik wel echt niet. Ben 100% zeker dat dit wel op één of andere manier zal leiden naar de mol of misschien de winnaar.
Ik speel blokfluit (ja, ik krijg altijd grappige reacties: 'blokfluit, hoe kom je daar nu bij?' 😃). Maar ik hoor er echt in de verste verte geen blokfluit in. Shoot me if I'm wrong 😃

james.waker04 mei 2018, 11:20

417
tom.vanratingen schreef:Ik speel blokfluit (ja, ik krijg altijd grappige reacties: 'blokfluit, hoe kom je daar nu bij?' 😃). Maar ik hoor er echt in de verste verte geen blokfluit in. Shoot me if I'm wrong 😃
ik hoor het ook niet echt hoor.... maar de moeder van Yevo hoorde het toch meteen

maakt niet echt uit , sowieso is de er link naar fluiten.... voorlopig is die enkel te linken aan Lloyd

Jansen04 mei 2018, 11:20

3423  Yens
yevo schreef:Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit. En ik ben 100% zeker dat ze geen voorkennis heeft van Lloyd met de blokfluit. Persoonlijk denk ik echter nog altijd dat het gewoon gefluit is maarja... Is er een muziekant op het forum? :mrgreen:

Ik denk dat de ultieme hint in de aflevering van zondag zal zitten. De twee vorige edities was dat ook zo. Vorig jaar hadden bv. verschillende mensen in het woordraadsel gezien dat je "Eline is de mol" kon vormen. Het was echter pas na de QR code in de zevende aflevering dat je kon weten dat dit echt de hint was.

Wat betreft de fluittoon lijkt het me toch iemand te zijn die niet zo goed kan fluiten. Als het wel met de blokfluit is, betwijfel ik of het Lloyd was die dit floot. Als we Lloyd op zijn fluit horen spelen aan het zwembad, klonk dit toch veel melodieuzer dan dit "misbaksel". Verder is er natuurlijk ook nog dat intrigerende geluidje dat je bijna op het einde van de fluittoon hoort alsof iemand ergens op slaat. Duidt er volgens mij op dat er minstens 2 personen betrokken waren bij de opname van dit geluid.

masterveecee04 mei 2018, 11:22

3547  Sven
lijkt mij toch ook echt wel geen blokfluit
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 57