Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

nele.pottie20 feb 2019, 15:01

62
Er is net weer een filmpje verschenen op het Twitteraccount van Vier waarin ze verschillende mensen laten horen die iets ingesproken hebben op de voicemail van dat telefoonnummer op die molfolder.
Het viel mij wel op dat er iemand 'de mol' zegt en dat ze die tekst omgekeerd plaatsen. Waarschijnlijk lezen die makers hier duchtig mee en willen ze zo ons wat extra triggeren 😂

yevo20 feb 2019, 15:06

281  Uma
Oké, nu begin ik toch redelijk zeker te zijn dat een omgekeerde de mol er iets mee te maken heeft:

Afbeelding

Ook al in elke teaser geweest:

Afbeelding

Wat willen ze hiermee zeggen?

rucogo20 feb 2019, 15:09

57
rucogo schreef:had een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord
het is pas om 16u blijkbaar

ex-molinator20 feb 2019, 15:13

3483  Uma
yevo schreef:Oké, nu begin ik toch redelijk zeker te zijn dat een omgekeerde de mol er iets mee te maken heeft:
...
Wat willen ze hiermee zeggen?
Omgekeerd redenerend kom ik uit op een nieuwe twist: het doel van het spel dit jaar is de ene kandidaat te ontmaskeren: er zijn namelijk 9 mollen en 1 speler. Ook de gang van zaken is anders nu, de 9 mollen moeten proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen terwijl de kandidaat ongemerkt stokken in de wielen steekt.
Dit concept is volledig nieuw maar wordt wellicht volgend jaar in NL ook overgenomen.

masterveecee20 feb 2019, 15:14

3547  Sven
nele.pottie schreef:Er is net weer een filmpje verschenen op het Twitteraccount van Vier waarin ze verschillende mensen laten horen die iets ingesproken hebben op de voicemail van dat telefoonnummer op die molfolder.
Het viel mij wel op dat er iemand 'de mol' zegt en dat ze die tekst omgekeerd plaatsen. Waarschijnlijk lezen die makers hier duchtig mee en willen ze zo ons wat extra triggeren 😂
machtig! 😃

masterveecee20 feb 2019, 15:14

3547  Sven
rucogo schreef:het is pas om 16u blijkbaar
dacht ik al, wacht het lukt nog niet 😉
Plus in het nieuws-blok hoor je de reclame niet, ook al geprobeerd

yevo20 feb 2019, 15:16

281  Uma
Ook dit komt nog eens extra in beeld, moeten we hier nog iets achter zoeken? De geen vrijstelling? Zijn actiegebied in kaart brengen?
Afbeelding

chicawah.janssen20 feb 2019, 15:18

8153
eveline.vanhemel schreef:Google Maps is duidelijk niet meer up-to-date 🙂. Ik zie nergens die "ladder" die je duidelijk ziet op de foto met Lloyd. In Maps langs de 4 kanten geroteerd, dus moeilijk uit te maken waar Lloyd stond.
De foto's op Google zijn verouderd. De toren werd onlangs volledig gerestaureerd. De ladder is een brandladder (was er vroeger niet).

chicawah.janssen20 feb 2019, 15:21

8153
masterveecee schreef:ja, idd. los van die ladder, dat gebouw links van hem vind ik totaal niet. moet ergens bijgebouwd zijn. Mss op die fietsenstalling?
Afbeelding
De foto's van Google zijn verouderd. De fietsenstalling heeft al een tijd geleden plaatsgemaakt voor een nieuw UGent-gebouw dat tegen de boekentoren aangebouwd werd.

chicawah.janssen20 feb 2019, 15:24

8153
masterveecee schreef:Ivm die foto van boven genomen: lijkt mij dat in het rode vierkant het die torentje zijn, wil zeggen dat Lloyd ergens op die gele plaatsen moet gestaan hebben (op de toren), wijzend naar het noorden dus
Afbeelding
Dan wijst hij in de richting van de Faculteit Toegepaste Wetenschappen (burgerlijn ingenieurs). Die zitten in de Plateaustraat (het grote gebouw met de torentjes).

Jay-Lo20 feb 2019, 15:32

1690  Sven
ex-molinator schreef:Omgekeerd redenerend kom ik uit op een nieuwe twist: het doel van het spel dit jaar is de ene kandidaat te ontmaskeren: er zijn namelijk 9 mollen en 1 speler. Ook de gang van zaken is anders nu, de 9 mollen moeten proberen zoveel mogelijk geld te verzamelen terwijl de kandidaat ongemerkt stokken in de wielen steekt.
Dit concept is volledig nieuw maar wordt wellicht volgend jaar in NL ook overgenomen.
Super, dan zit ik ook eens 1x op de juiste mol. 😃

Cedric20 feb 2019, 15:48

2834  Uma
yevo schreef:Ook dit komt nog eens extra in beeld, moeten we hier nog iets achter zoeken? De geen vrijstelling? Zijn actiegebied in kaart brengen?
Afbeelding
Gewoon dat er dit seizoen geen kansen zullen zijn op vrijstellingen?

Met wat we hier allemaal al als voorbarige conclusies hebben zien passeren, lijkt het misschien te wijzen op een "nieuw concept", een "vernieuwde" De Mol?
- Meer dan 1 Mol?
- Geen vrijstellingen?
- "We weten niets" want het is helemaal nieuw?
- Ex-Moldeelnemers of Ex-Mollen die meehelpen/deelnemen?

Enfin, zou ik jammer vinden voor alle duidelijkheid, geen voorstander van, graag houden zoals het is.
Maar ik ben wel benieuwd..

Binnen dit en een kwartiertje weer een nieuw tipje van de sluier?
En binnen iets meer dan 24 uur eindelijk die trailer of whatever!
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 25