Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric26 apr 2019, 19:41

2834  Uma
Klaartje schreef:Ik vind die manier van een gsm verstoppen voor de mol op een toilet wel redelijk riskant, want iedereen kan die toch vinden? Iemand van de andere kandidaten, maar ook hotelpersoneel, de poetsploeg, eventueel zelfs andere hotelgasten.

Allez, stel dat je toevallig op dat toilet komt en je ziet daar een gsm-toestel vastbeplakt naast de deur van het toilet, dan stel je je toch vragen? Of vinden mensen het tegenwoordig vanzelfsprekend dat er overal smartphones en gsm's rondslingeren, tot op de toiletten toe?

Als ik een Vietnamees was en in dat hotel werkte en tijdens mijn shift een gsm aantrof in de toiletten, nou, die griste ik toch even mee. Al was het maar om hem in te leveren aan de receptie, bij de verloren voorwerpen.
Tenzij ze dus effectief dat gestuurd hebben hé..
Iedere keer iemand een envelop ging halen zeggen van "Graag nu X binnen roepen".
Als Elisabet de Mol is, zou dat bvb kunnen verklaren waarom Joeri haar vroeg om naar het toilet te gaan in plaats van de persoon naast hem, zijnde Kaat, die ook een vrouw is en zo de gsm had kunnen vinden.
Of als Joeri de Mol is, dat ze hem eerst vroegen naar het toilet te gaan.
Et cetera.

karel.poucke26 apr 2019, 19:46

23
Je ziet Gilles enkele keren de naam van de pol zeggen, Elisabet is al te lang. Ook zegt hij 'het zou handig zijn als je bij de kunstproef zit', dus niet Joeri. Axel & Bas blijven dan als meest relevante mol-kandidaten. Ik geloof ook in d everborgen hint van Bas met de vinger...

Jay-Lo26 apr 2019, 19:55

1690  Sven
Klaartje schreef:Ik vind die manier van een gsm verstoppen voor de mol op een toilet wel redelijk riskant, want iedereen kan die toch vinden? Iemand van de andere kandidaten, maar ook hotelpersoneel, de poetsploeg, eventueel zelfs andere hotelgasten.

Allez, stel dat je toevallig op dat toilet komt en je ziet daar een gsm-toestel vastbeplakt naast de deur van het toilet, dan stel je je toch vragen? Of vinden mensen het tegenwoordig vanzelfsprekend dat er overal smartphones en gsm's rondslingeren, tot op de toiletten toe?

Als ik een Vietnamees was en in dat hotel werkte en tijdens mijn shift een gsm aantrof in de toiletten, nou, die griste ik toch even mee. Al was het maar om hem in te leveren aan de receptie, bij de verloren voorwerpen.
En ook, hoe wist de mol de locatie van die gsm dan? Stond Gilles daar dan: "warm, warmer, oeioei, heet heet"? Daarmee dat Bas zoveel geld verdiende, die kon niet mollen, die vond die gsm gewoon niet. 😃
Cedric schreef: Tenzij ze dus effectief dat gestuurd hebben hé..
Iedere keer iemand een envelop ging halen zeggen van "Graag nu X binnen roepen".
Als Elisabet de Mol is, zou dat bvb kunnen verklaren waarom Joeri haar vroeg om naar het toilet te gaan in plaats van de persoon naast hem, zijnde Kaat, die ook een vrouw is en zo de gsm had kunnen vinden.
Of als Joeri de Mol is, dat ze hem eerst vroegen naar het toilet te gaan.
Et cetera.
Ik denk dat die alleen in hun eigen hotel werd verstopt hoor. Daar waar ze aan het eten waren was met hun partner in het hotel.
Ik zie Axel in de tunnel die gsm al vinden die de crew daar voor Bas had achtergelaten. 😃
karel.poucke schreef:Je ziet Gilles enkele keren de naam van de pol zeggen, Elisabet is al te lang. Ook zegt hij 'het zou handig zijn als je bij de kunstproef zit', dus niet Joeri. Axel & Bas blijven dan als meest relevante mol-kandidaten. Ik geloof ook in d everborgen hint van Bas met de vinger...
Of ze hebben dat biepje er gewoon net daarom ingestoken (dan denken ze dat het Bas is) en zegt Gilles helemaal geen naam, of ze hebben geknipt. Volgens mij zegt Gilles dat in 1 zin en dat biepje is er gewoon tussengevoegd.

Cedric26 apr 2019, 20:13

2834  Uma
Ik bedoelde bij het diner bij Mr. Hoáng...

Vermoljoen26 apr 2019, 20:23

2354  Uma
Ik denk ook dat de naam van de Mol er tussenuit is geknipt en dan er een biepje aan hebben toegevoegd. Anders zou dit wel een hele grote blunder zijn van de productie. Je kan ook niet zeggen:"Dag Bas" met dan "dag" op een normale snelheid en "Bas" opeens supersnel. Is toch ook vreemd?

Klaartje26 apr 2019, 20:29

2245  Uma
@JayLo

Dat van Bas vind ik wel een goeie! Dat verklaart misschien ook waarom dat bed in die gevangeniscel plots opgebroken was en er planken uit waren: Bas was op zoek naar de gsm die verstopt zat in dat houten bed. 🙂

Jay-Lo26 apr 2019, 21:45

1690  Sven
😂 😂

KevinL26 apr 2019, 22:34

87
Zou er niks kunnen gedaan worden met de twee tijdstippen, zijnde 23:45 en 07:35, die zichtbaar zijn op de briefing GSM?

Ter aanvulling:
Afbeelding
Afbeelding

masterveecee27 apr 2019, 08:24

3547  Sven
Dat wordt herbekijken op die momenten

Of er komt op dat tijdstip in de volgende aflevering een hint

Afbeelding
Afbeelding

Niks speciaal

lajato27 apr 2019, 09:41

69
Ik vind wel iets opvallend: GDC zegt via de GSM-briefing "het zou goed zijn dat je bij de schilderproef zit"... maar de mol heeft zėlf een schilderij gemaakt voor in die proef, dus dat ligt toch voor de hand? En ze zullen hem dat toch ook wel gezegd hebben op een briefing toen hij het schilderij maakte? Zorg dat jij bij die proef zit (ongeacht wanneer die dan zou zijn)

Swimsys.nl27 apr 2019, 14:08

47  Emanuelle
lajato schreef:Ik vind wel iets opvallend: GDC zegt via de GSM-briefing "het zou goed zijn dat je bij de schilderproef zit"... maar de mol heeft zėlf een schilderij gemaakt voor in die proef, dus dat ligt toch voor de hand? En ze zullen hem dat toch ook wel gezegd hebben op een briefing toen hij het schilderij maakte? Zorg dat jij bij die proef zit (ongeacht wanneer die dan zou zijn)
Ik denk dat Gilles hier bedoeld dat hij in het groepje met de twee schilderijen uiteindelijk moet komen te zitten. Zodoende kan de Mol natuurlijk aansturen op het verkeerde schilderij. De Mol weet natuurlijk allang dat zijn schilderij daar komt te hangen en wat de bedoeling van de opdracht is 😉

Paraceta27 apr 2019, 14:30

717  Sven
Swimsys schreef:Ik denk dat Gilles hier bedoeld dat hij in het groepje met de twee schilderijen uiteindelijk moet komen te zitten. Zodoende kan de Mol natuurlijk aansturen op het verkeerde schilderij. De Mol weet natuurlijk allang dat zijn schilderij daar komt te hangen en wat de bedoeling van de opdracht is 😉
Ik denk dat lajato bedoelt dat het onlogisch is dat Gilles dit tijdens een briefing zou zeggen, aangezien het schilderij zelf al tijdens een briefing werd gemaakt (en de beste molpositie ook logischerwijze dan werd besproken ipv via de gsm) 😉
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 23