Weet niet of dit al aan bod kwam maar wanneer Steve het graf verlaat, wordt er snel ingezoomd en zie je volgende foto ( volgens mij Steve zelf)...
evy.verfaillie schreef:Ja, lijkt inderdaad dat het Steve is, maar of het een betekenis heeft?
Weet niet of dit al aan bod kwam maar wanneer Steve het graf verlaat, wordt er snel ingezoomd en zie je volgende foto ( volgens mij Steve zelf)...
chicawah schreef:Ik kan niet goed zien wat jullie bedoelen.Net boven de rand van het graf, zie je een "wit vierkant", als je dat vergroot bekijkt, dan zie je dat het de bovenste helft is van Steve zijn hoofd. Maar of dat nu een betekenis heeft, dat weet ik niet.
Ik keek gisteren nog eens naar aflevering 1 en toen viel mij iets op: je ziet 1 voor 1 de kandidaten op het moment dat ze begraven worden of pas begraven zijn. Behalve Steve zeggen ze allemaal iets, van Steve zie je alleen zijn ene oog dat je aanstaart.
Persoonlijk denk ik niet dat het een hint is, maar omdat het mij opviel, post ik het hier toch even (of zou ik het beter posten op subforum Verborgen hints?).
eveline.vanhemel schreef:Net boven de rand van het graf, zie je een "wit vierkant", als je dat vergroot bekijkt, dan zie je dat het de bovenste helft is van Steve zijn hoofd. Maar of dat nu een betekenis heeft, dat weet ik niet.Dus omdat Steve een vierkant hoofd heeft is hij de mol ?
chicawah schreef:Dus omdat Steve een vierkant hoofd heeft is hij de mol ?Ai.... en ik heb een ei-hoofd. Goed dat ik niet aan De Mol mee doe; wie weet wat ik niet al zou lezen over mezelf.
ex-molinator schreef:Ai.... en ik heb een ei-hoofd. Goed dat ik niet aan De Mol mee doe; wie weet wat ik niet al zou lezen over mezelf.Dat je een imitator van Hercule Poirot bent en dus zeker niet de mol
eveline.vanhemel schreef:Ja, lijkt inderdaad dat het Steve is, maar of het een betekenis heeft?
marc.roose schreef:dit is het graf van Joke dus normaal dat er een foto van Steve in ligt .....Even verduidelijken: mijn post was gewoon een reactie op de post van Eva Verfaillie (zie pag. 14 van dit topic) en waar zij zich afvraagt of Steve op de foto (beeld) staat. Ik heb die foto gewoon bekeken en voor haar bevestigt dat het een foto van Steve zelf was.
eveline.vanhemel schreef:Even verduidelijken: mijn post was gewoon een reactie op de post van Eva Verfaillie (zie pag. 14 van dit topic) en waar zij zich afvraagt of Steve op de foto (beeld) staat. Ik heb die foto gewoon bekeken en voor haar bevestigt dat het een foto van Steve zelf was.sorry ... mijn reactie was ook bedoeld op de post van Eva Verfaille ... (missclick)
chicawah schreef:Maar dan kreeg je geen goede TV...Het moet natuurlijk spannend blijven, maar voor goede tv hadden ze dan ook Joke niet wat langer moeten laten leven?