Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

chicawah.janssen09 apr 2018, 20:49

8153
Jay-Lo schreef:Het moet natuurlijk spannend blijven, maar voor goede tv hadden ze dan ook Joke niet wat langer moeten laten leven?
Tot ze aan de hacienda was bvb? Dat het een nek aan nek race werd met diegenen die het geld moesten halen?

Zit je niet wat diep in een tunnelke? 😂
Ja.
Nee.

billie.holiday10 apr 2018, 05:23

462  Bert
eveline.vanhemel schreef:Ja, lijkt inderdaad dat het Steve is, maar of het een betekenis heeft?
Als je heel goed kijkt naar die foto is het nummer 0 die erop staat. Het is de lege kist van Joke.

Jansen10 apr 2018, 07:09

3423  Yens
billie.holiday schreef:Als je heel goed kijkt naar die foto is het nummer 0 die erop staat. Het is de lege kist van Joke.
En welke betekenis verbind je daaraan?

billie.holiday10 apr 2018, 07:36

462  Bert
eveline.vanhemel schreef:En welke betekenis verbind je daaraan?
Het is volgens mij gewoon een foto van die reeks van 0 tot 4 waar ze het 5-cijferige slot moesten kraken. Maar ik heb geen enkel idee wie er op 0 stond want ik herken de persoon niet die erop staat.

Margot310 apr 2018, 10:11

91
billie.holiday schreef:Het is volgens mij gewoon een foto van die reeks van 0 tot 4 waar ze het 5-cijferige slot moesten kraken. Maar ik heb geen enkel idee wie er op 0 stond want ik herken de persoon niet die erop staat.
foto 0 was hugh hefner (man van de playboy)

eva.timmermans11 apr 2018, 18:46

21
niemand opgevallen dat Baha met een zonnebril uit de kist stapt? ze zijn toch geblinddoekt in die kist gestoken, niemand neemt een zonnebril mee tenzij je niet geblinddoekt was...

mollig1811 apr 2018, 19:51

229  Bert
iemand die zich nog herinnert wat de laatste code was ( die die joke moest doorgeven via telefoon)?

bbbrrrt11 apr 2018, 20:04

24  Uma
mollig18 schreef:iemand die zich nog herinnert wat de laatste code was ( die die joke moest doorgeven via telefoon)?
468

julieke.vdw11 apr 2018, 20:10

106  Uma
eva.timmermans schreef:niemand opgevallen dat Baha met een zonnebril uit de kist stapt? ze zijn toch geblinddoekt in die kist gestoken, niemand neemt een zonnebril mee tenzij je niet geblinddoekt was...
Inderdaad, was ook meteen mijn gedacht!

chicawah.janssen11 apr 2018, 20:48

8153
eva.timmermans schreef:niemand opgevallen dat Baha met een zonnebril uit de kist stapt? ze zijn toch geblinddoekt in die kist gestoken, niemand neemt een zonnebril mee tenzij je niet geblinddoekt was...
Echt? Scherp opgemerkt! Moet ik zeker nog eens opnieuw bekijken.

bbbrrrt11 apr 2018, 21:12

24  Uma
Zonnebril?!

Afbeelding

Afbeelding

eva.timmermans11 apr 2018, 21:14

21
hij legt die even later op de tafel, duidelijk op zak dus...en zet hem ook op
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21