mark.vandaele schreef:Maar wat als iemand zelf een groen licht krijgt om te springen, waar beoordeel je die kandidaat dan op of is die direct afgeschreven om een misschien scherm te krijgen? Wat je zegt lijkt mij wel logisch maar dan lijkt het of alleen de mensen die iemand moeten overhalen de kans hadden om de mol te worden.
Geluk speelde inderdaad een grote rol. Gilles die blind 2 of 1 balletje trekt plus het jongleren zorgen voor een eerlijke kansverdeling....
Bovendien zie je dat zowel Elisabet en Kaat al op de grond bezig zijn met overtuigen. Iedereen had die kans, maar niemand anders deed dat.
Het is trouwens misschien ook nuttig om vermelden dat de focus in de proef op de springers ligt. In theorie zou je kunnen zeggen dat het al dan niet mee naar boven gaan van de andere kandidaat van weinig waarde is. Maar als eigenlijk zij diegenen zijn die een belangrijke kans en rol daarboven hebben, is dat een interessante gelaagdheid ( waar de makers zo naar streven)
chicawah.janssen schreef:Ik herinner mij dat Martijn aan Axel vroeg "Moet ik je overhalen?" en dat Axel nee zei omdat hij toch niet zou springen.
Inderdaad, maar dat benadrukt enkel maar meer dat dit hier een tegenstelling is tussen Martijn in het interview en Martijn op 60 meter die getoond wordt.
>Ik kan iedereen overtuigen, ongeacht hun leeftijd (of iets in die trant) versus moet ik je overhalen? ( maar het eigenlijk niet eens proberen)