Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Klaartje12 apr 2019, 21:30

2245  Uma
Klaartje schreef:Waaruit leid je dat laatste af? Kan je dat zien? Zo ja, zet dan hier eens een (paar) screenshot(s) waarop je kan zien dat Kaat geen bodycam draagt en shots waarop te zien is dat alle anderen (behalve Bas dan) wel een bodycam dragen.
Of is dat teveel werk en moeten we maar zelf kijken? 🙂
Sorry dat ik mezelf quote. Ik heb het intussen ook gezien dat Kaat niet zo'n band met een camere rond haar borst heeft en de rest wel, dus laat maar zitten met die screenshots.

Misschien was er gewoon eentje te weinig of werkte die niet? Anders zullen de andere kandidaten ook wel opgemerkt hebben: "Tiens Kaat, waarom heb jij geen bodycam aan?" Ze zal daar dan toch een uitleg voor hebben moeten geven ("Tja, jongens, de mol heeft dat niet nodig he" 🙂 ), maar waarschijnlijk is de reden iets minder mysterieus.

Om het met Eva te zeggen: ik vermoed "een logistiek probleem". 🙂

chicawah.janssen schreef:Als Kaat geen bodycam heeft, dan moeten de anderen zich daar toch vragen bij stellen?
We dachten weer hetzelfde op hetzelfde moment! We staan weer op scherp, dat is zeer positief op een vrijdagavond. 😉

Torremolinos13 apr 2019, 09:37

264
Als Eva niet ziek was geweest hadden ze dan zelfs 2 bodycams te kort gehad. Dus dat er net 1 bodycam defect was lijkt uitgesloten. Misschien zou het te onhandig worden als iedereen er één droeg in deze opdracht. Maar doordat Eva uitviel, was Kaat nu de enige die er geen had.

Wat betreft de bandana uitdoen, ik meen dat ik nog iemand heb zien lopen met de bandana in de hand, Elisabet, denk ik. Die bandana’s waren rond de arm geknoopt rond een te ruime overall. Ik had er niet veel meer bij gezocht dan dat ze afgevallen waren tijdens de actie.
Maar het kan perfect een afgesproken teken zijn.

Cedric13 apr 2019, 12:43

2834  Uma
Ivm Kaat haar bandana (op Elisabet heb ik nu niet gelet..).

Bij de start heeft iedereen de bandana om de arm. Aan het uitkijkpunt waar Bruno even pauze wil, heeft ze hem ook nog om de arm. Hetzelfde wanneer ze de sleutel van Bas zijn cel vinden.
Bij het moment waar Bruno zichzelf opoffert heeft Kaat haar bandana in de linkerhand.
Wanneer Kaat zal afgeschoten worden, zit de bandana in een van de zakken van haar camouflagepak.

Hoezeer ik ook in de Kaattunnel zit, het kan dat die bandana gewoon los gekomen is en ze in het heetst van de strijd zo iets had van "foert, ik steek die gewoon weg, ga me nu niet bezig houden met die opnieuw om te doen". De bandana moet losgekomen zijn tussen het punt waar ze de sleutel vonden en het punt waar Bruno zichzelf opoffert. En zo lang is die tijd tussen de beide punten niet, dus het lijkt erop dat de groep beschoten werd door die ene sniper vrij kort nadat de bandana van Kaat was los gekomen, waardoor ze die dan maar snel weggestoken heeft om zich op de scherpschutter te focussen.

Bewijs van het feit dat Kaat die bandana in de hand had op het moment dat Bruno zich opofferde:
Afbeelding

chicawah.janssen13 apr 2019, 12:57

8153
Je merkt dat Kaat toch wel wat geleerd heeft van Kaat: "OMG!". :mrgreen:

Mollenjager-DT13 apr 2019, 13:29

767  Yens
Kaat geleerd van Kaat? Van zichzelf dus? Ik veronderstel dat je bedoelt: Kaat van Eva. 😉

chicawah.janssen13 apr 2019, 14:07

8153
Ah ja, natuurlijk! Ik was nog niet goed wakker :oops:

Klaartje13 apr 2019, 14:16

2245  Uma
Anja mathijs merkte in het topic Verborgen hints De kousen van Joeri al op dat ze Bas met camouflagekleren onder zijn overall had menen te zien. Hier zie je Bas inderdaad in zijn cel zitten met iets onder zijn kleren dat op de camouflagepakken van de Vietnamezen lijkt:

Afbeelding

Maar of het zo'n zelfde volledig pak is als de Vietnamese schutters of toevallig enkel een t-shirt in camouflagekleuren valt niet met zekerheid uit te maken.

anja.mathijs13 apr 2019, 14:24

391  Uma
Afbeelding

Lijkt er toch verdacht op, foto van TV toestel genomen, sorry voor slechte kwaliteit .

Mollenjager-DT13 apr 2019, 14:27

767  Yens
Volgens mij heb ik dit bij andere kandidaten ook nog gezien, maar ik ben niet zeker... Ik ga straks de aflevering nog eens herbekijken en dan zal ik erop letten.

chicawah.janssen13 apr 2019, 14:34

8153
Bij de Vietnamees is het een vestje met een kraag. Wat Bas draagt heeft geen kraag, lijkt dus meer op een T-shirt.

Torremolinos13 apr 2019, 14:44

264
Wat wel een feit is, is dat de allereerste schutter, degene voor het eerste munitiedepot, geen enkele keer in beeld komt... En voor zover ik herinner, krijgen de deelnemers ook niet echt zicht op hem, ze lopen vlug een paadje over om buiten zijn bereik te zijn. Maar als Bas de eerste schutter zou zijn, dan zijn de Vietnamezen niet met 6, maar slechts met 5? Wat dan weer niet klopt volgens het introfilmpje.

Trouwens, de laatste schutter zien we ook niet, alleen een gerecycleerd beeld van de voorlaatste schutter.

chicawah.janssen13 apr 2019, 14:45

8153
Ze zullen te duur geweest zijn. :mrgreen:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27