Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Frolva04 mei 2018, 15:31

2204
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik hoor er eigenlijk onmiddellijk Pieter in!
👍🏻

Méér nog, als ik mijn ogen sluit zie ik 'm zo staan met z'n bolle kaakjes en getuite lippen. :mrgreen:

Mateo04 mei 2018, 15:38

870
Het lijkt wel of iemand tijdens het fluiten zijn lachen nauwelijks kan inhouden ( en mogelijk mede daarom wat 'naast het Mol-deuntje' fluit).

Verder: een groot compliment aan de vinder en aan allen die zo voortreffelijk hebben samengewerkt.
Prachtforum!

Molloot 2.004 mei 2018, 16:17

27
yevo schreef:Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit. En ik ben 100% zeker dat ze geen voorkennis heeft van Lloyd met de blokfluit. Persoonlijk denk ik echter nog altijd dat het gewoon gefluit is maarja... Is er een muzikant op het forum? :mrgreen:
Jazeker, een blokfluitist zelfs en die is 99% zeker dat dit geen blokfluit is.

Molloot 2.004 mei 2018, 16:29

27
PS: Wie vindt ook dat Molpaca & Klaartje uitgenodigd mogen worden als special-guests in Café De Mol als dit dé tip is? 😃[/quote]

Helemaal mee eens!

masterveecee04 mei 2018, 16:31

3547  Sven
#cafedemol
#demol
#wieisdemol.be
#fieroponsforum
#aandacht
#ikwilerbijzijn
...

of werkt dat zo niet? ^^

Klaartje04 mei 2018, 17:06

2245  Uma
jacob.cornelius schreef:Forumgebruiker molpaca is waarschijnlijk iemand van de productie.

De naam molpaca lijkt dan verdacht veel op mol pascale . 😉
Molpaca is wel al meer dan 2 jaar lid van dit forum.

Volgens mij kan je je forumnaam toch niet zomaar veranderen, of vergis ik mij?

Dan wist Molpaca twee jaar geleden al dat er iemand met de naam Pascale ging meedoen aan de Mol 2018?

chicawah.janssen04 mei 2018, 17:07

8153
MannemOL schreef:Respect voor Molpaca! Wat een vondst! En teamwork daarna... zodat Klaartje nadien het (finale?) nekschot kon geven! 😃
...
PS: Wie vindt ook dat Molpaca & Klaartje uitgenodigd mogen worden als special-guests in Café De Mol als dit dé tip is? 😃
💡 Een privébericht sturen naar Gilles Van Bouwel met de link naar dit topic? Hij zit op het forum.
Of Davy contacteren, zodat die zijn connecties kan aanspreken 😉

Van Zwam04 mei 2018, 17:13

20
jacob.cornelius schreef:Forumgebruiker molpaca is waarschijnlijk iemand van de productie.

De naam molpaca lijkt dan verdacht veel op mol pascale . 😉
Volgens mij gaat het hier eerder om een gedomesticeerde verwant van de bankroetlama. 🙂

Klaartje04 mei 2018, 17:20

2245  Uma
chicawah schreef:💡 Een privébericht sturen naar Gilles Van Bouwel met de link naar dit topic? Hij zit op het forum.
Of Davy contacteren, zodat die zijn connecties kan aanspreken 😉
Laat het uit! Ik wens niet in de publiciteit te komen in een tv-show, omdat ik toevallig stoutmoedig genoeg was om naar een gsm-nummer te bellen (met alle gevolgen vandien).

Bovendien, Molpaca is de enige echte lanceerder van deze hint, hem/haar moeten ze hebben, mij toch niet! 🙂

david.vierstraete04 mei 2018, 18:01

73  Yens
Klaartje schreef:Laat het uit! Ik wens niet in de publiciteit te komen in een tv-show, omdat ik toevallig stoutmoedig genoeg was om naar een gsm-nummer te bellen (met alle gevolgen vandien).

Bovendien, Molpaca is de enige echte lanceerder van deze hint, hem/haar moeten ze hebben, mij toch niet! 🙂

Je kunt je verantwoordelijkheden niet uit de weg gaan Klaartje 🙂 🙂 😃 😃 😃
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 57