annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik hoor er eigenlijk onmiddellijk Pieter in!
Méér nog, als ik mijn ogen sluit zie ik 'm zo staan met z'n bolle kaakjes en getuite lippen.
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik hoor er eigenlijk onmiddellijk Pieter in!
Frolva schreef:En dat brengt me terug naar dit, waarin ik Pieter blijf zien:![]()
Méér nog, als ik mijn ogen sluit zie ik 'm zo staan met z'n bolle kaakjes en getuite lippen.
yevo schreef:Ik heb dit net aan mijn moeder laten horen. Die zei praktisch meteen dat het gespeeld werd op een blokfluit. En ik ben 100% zeker dat ze geen voorkennis heeft van Lloyd met de blokfluit. Persoonlijk denk ik echter nog altijd dat het gewoon gefluit is maarja... Is er een muzikant op het forum?Jazeker, een blokfluitist zelfs en die is 99% zeker dat dit geen blokfluit is.![]()
jacob.cornelius schreef:Forumgebruiker molpaca is waarschijnlijk iemand van de productie.Molpaca is wel al meer dan 2 jaar lid van dit forum.
De naam molpaca lijkt dan verdacht veel op mol pascale .
MannemOL schreef:Respect voor Molpaca! Wat een vondst! En teamwork daarna... zodat Klaartje nadien het (finale?) nekschot kon geven!![]()
...
PS: Wie vindt ook dat Molpaca & Klaartje uitgenodigd mogen worden als special-guests in Café De Mol als dit dé tip is?
chicawah schreef:Laat het uit! Ik wens niet in de publiciteit te komen in een tv-show, omdat ik toevallig stoutmoedig genoeg was om naar een gsm-nummer te bellen (met alle gevolgen vandien).Een privébericht sturen naar Gilles Van Bouwel met de link naar dit topic? Hij zit op het forum.
Of Davy contacteren, zodat die zijn connecties kan aanspreken
Klaartje schreef:Laat het uit! Ik wens niet in de publiciteit te komen in een tv-show, omdat ik toevallig stoutmoedig genoeg was om naar een gsm-nummer te bellen (met alle gevolgen vandien).
Bovendien, Molpaca is de enige echte lanceerder van deze hint, hem/haar moeten ze hebben, mij toch niet!