Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

masterveecee12 feb 2017, 21:26

3547  Sven
kim.baudart schreef:Nog opvallend: op de site staat ook dat de chauffeurs zeer discreet zijn. Wel straf dan dat ze foto's op instagram plaatsen van iets dat écht wel discreet behandeld zou moeten worden. Ofwel hebben we hier net een aantal chauffeurs hun job gekost, ofwel ligt er weer iemand over de grond te rollen van het lachen dat we er weer met al onze voeten ingetrapt zijn. (
Stel u voor 😃

MolSchip12 feb 2017, 21:28

50
masterveecee schreef:Stel u voor 😃
We zouden ons dan wel een beetje slecht moeten voelen 😂

masterveecee12 feb 2017, 21:32

3547  Sven
MolSchip schreef:We zouden ons dan wel een beetje slecht moeten voelen 😂
Blij dat je "we" zegt 😉

annelies-a.-a..vanbelle12 feb 2017, 22:08

263
Miljard, er is hier iets weggedaan wat ik gepost had, maar wat? Ik weet het niet meer. Weet iemand het wel nog?

masterveecee12 feb 2017, 22:16

3547  Sven
Ik voel hier toch zware censuur op het forum.
You're being watched!

Of we zitten met een Mol hier! Davey, euh Davy?
😛

annelies-a.-a..vanbelle12 feb 2017, 22:19

263
In ieder geval stond hier dus iets waardevols/potentieel te onthullend, en het had met de wagens te maken. Damn damn damn.

Davy12 feb 2017, 23:38

Site Admin  1167  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Miljard, er is hier iets weggedaan wat ik gepost had, maar wat? Ik weet het niet meer. Weet iemand het wel nog?
Berichten die ingaan tegen de forumregels of niet (meer) relevant zijn voor de discussie (dode links vb) worden verplaatst/aangepast/verwijderd door een moderator.

Terug on-topic? 🙂

brecht.coninx12 feb 2017, 23:47

28
annie.delen schreef:Omdat mijn petekind meedoet en zij na de begrafenis van mijn vader bijna direct op lange zakenreis moest.
Heb vandaag ook vernomen dat mijn schoonzoon voetbalt met een van de kandidaten. Dus ik heb er twee om voor te supporteren.
annie.delen schreef:Neen. Ik bedoel dat ze lang weg moest eind oktober begin november.
MolSchip schreef:Ah zo dus, maar jij weet dus toch ongeveer wanneer ze terug thuis is gekomen?
Dus hoelang ze in het spel bleef..
Ik ben echt enorm benieuwd naar deze info haha

ex-molinator13 feb 2017, 00:23

3483  Uma
MolSchip schreef:Ah zo dus, maar jij weet dus toch ongeveer wanneer ze terug thuis is gekomen?
Dus hoelang ze in het spel bleef..
In principe niet (zwijgplicht van de deelnemers - en terecht ook)
zie
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=48&t=2052

Klopgeest13 feb 2017, 15:29

8
Er stond hier toch een serieuze tip. Gelukkig heb ik hem apart staan, misschien lanceren de dag voor de finale aflevering?

masterveecee13 feb 2017, 15:31

3547  Sven
Klopgeest schreef:Er stond hier toch een serieuze tip. Gelukkig heb ik hem apart staan, misschien lanceren de dag voor de finale aflevering?
hoe bedoel je?