Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Frolva07 mar 2017, 12:45

2204
dirk.verbruggen schreef:Ze weten toch alleen dat de mol zelf in finale speelt, van de andere kandidaten moeten ze ook maar wachten wie het wordt?
Maar ik neem wel aan dat ze meer beelden hebben dan ze uitzenden. :mrgreen:

Oftewel, ze zullen wel van elke kandidaat beelden hebben van het afscheid thuis, en toch kiezen ze ervoor (nadat bekend is wie de winnaar is) om er maar drie te tonen. 😉

dirk.verbruggen07 mar 2017, 12:52

25
Laleia schreef:Dit kan gemonteerd zijn na afloop van het spel hee. Dan weten ze het wel.
Weet ik wel.
Dat ze hints en tips geven ivm de mol is één ding maar of ze dit ook al gaan doen met de finalisten?

Holmes07 mar 2017, 13:52

395
dirk.verbruggen schreef:Weet ik wel.
Dat ze hints en tips geven ivm de mol is één ding maar of ze dit ook al gaan doen met de finalisten?
Vorig jaar hebben ze bewust Cathy, de winnares, als eerste getoond... bekijk anders eens op de website van Vier het filmpje met de hints van vorig jaar.

emile.desloovere07 mar 2017, 20:14

5
Eline woont alleen dus zij kan geen afscheid nemen. We zien Eline wel haar koffer in de auto steken.

Andreas08 mar 2017, 18:28

Molerator  113
Laatste 3 afleveringen al voorspeld wie er naar huis gaat (puur geluk?!) toch denk ik dat de volgende 2 die vertrekken Eline & Sam zijn en dus de finale niet zullen halen. Waarom denk ik dat? De eerste aflevering zit er in elk seizoen een hele grote hint in en in dit geval is dat helemaal op het begin te zien 🙂 Je ziet enkel Davey, Robin & Annelies(in deze volgorde) afscheid nemen. Helemaal op het begin van het seizoen dacht ik dat zal wel toeval zijn maar nu ze nog maar met 5 zijn heb ik toch een vermoeden dat dit de laatste 3 zijn. Ciao Eline en de laatste aflevering voor de finale Sam. Deze hint was na aflevering 1 al eens op dit forum verschenen maar nu we nu zo ver zitten is het misschien een idee om deze nog eens te bespreken.

ONBEKEND08 mar 2017, 18:30

Ik denk er ook zo over, ik "denk" dat eerst Sam, daarna Eline afvalt, Annelies finalist, Robin mol, Davey winnaar.

Mollenjager-DT08 mar 2017, 20:30

767  Yens
sandra.impe schreef:Ik denk er ook zo over, ik "denk" dat eerst Sam, daarna Eline afvalt, Annelies finalist, Robin mol, Davey winnaar.
Ik ben het bijna helemaal met jou eens. Ik denk ook dat volgende week Sam zal afvallen en de week daarna Eline, maar ik denk dat Annelies de verliezende finalist is, Robin de winnaar en Davey de mol.

Molekule08 mar 2017, 20:39

31  Yens
sandra.impe schreef:Ik denk er ook zo over, ik "denk" dat eerst Sam, daarna Eline afvalt, Annelies finalist, Robin mol, Davey winnaar.
Ik ben het met je eens wat finale betreft. Ik zou wel denken dat Eline (die Davey en/of Annelies verdacht vindt) eerst afvalt en dan Sam - die mogelijks ook op Robin zit.
Een volledige mannenfinale kan ook, maar dan klopt de hint niet leer 😉

Molière10 mar 2017, 23:14

92
Laleia schreef:Jep, het begint er meer en meer op te lijken dat deze theorie steek houdt.
Een finale met Davey, Robin en Annelies dus. Maar wie is dan wie?
Robin is de mol, Davey wint, Annelies verliest.

Molekule10 mar 2017, 23:36

31  Yens
Holmes schreef:Bij de ontknoping in de finale tonen ze eerst de winnaar, dan de mol (en dan de verliezende finalist...).
Is Davey de winnaar en Robin de mol ?

Dat denk ik ook!

happyfello11 mar 2017, 08:51

326  Uma
billie.holiday schreef:We zien drie kandidaten die afscheid nemen van hun familie. Dit zijn Davey , Annelies en Robin.
We zien drie kandidaten die proberen een babbeltje de doen met de chauffeur :Sam, Annelies en Marzena.
Dan zie je kandidaten in beeld die niks zeggen en dat zijn : Hans, Jessica, Jolien , Bouba, Davey en Eline.
Dan heb je ook nog de kandidaten die tegen zichzelf praten omdat de chauffeur tot niet spreekt : Robin, Marzena en Bertrand.
Eline steekt als enige haar koffer in de wagen.

Zijn de mensen die we per drie zien misschien bij de laatste drie of is Eline de mol , die als enige haar koffer in de wagen steekt.
Een heel klein nuanceverschil dat mogelijk niks ermee te maken heeft.... we zien eerst auto, dan de beruchte nummerplaat 1-ZZA-431, dan een auto de op een oprit van een huis rijdt (meer dan waarschijnlijk het huis van Robin... maar waarom dit shot ertussen), dan afscheid van Davey, Robin, Annelies en Eline. Davey 1e, Robin 2e (mol), Annelies 3e en Eline 4e ?

Social13 mar 2017, 13:13

353  Uma
Dus normaal gezien krijgt Sam vanavond een rood scherm. Let's find out! Spannend.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13