Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Mola Lisa28 feb 2017, 10:55

328  Uma
masterveecee schreef:correct 😉
Sam was daar toch al geweest ?

Nlls28 feb 2017, 11:00

16
tsjoep schreef:Sam was daar toch al geweest ?
Aan de tunnel wel, maar de overgebleven letters waren alleen te bereiken via de tunnel.

En dat konden maar 2 mensen met zekerheid weten, als ze het beter hadden gespeeld.

Vikken28 feb 2017, 11:39

65
Nlls schreef:Volgens mij waren zij absoluut in het voordeel voor het gouden ei.
Zij wisten perfect ,als ze hun kaart correct gebruikten, in welk deel van het doolhof er nog niemand geweest was.
Daar zeg je het "als ze hun kaart correct gebruikten", maar alles liep zo chaotisch + er werd amper info gedeeld. Dan vermoed ik dat er geen moeite gedaan werd om de gevonden eieren af te kruisen op hun kaart. maw. Robin & Annelies hadden geen benul van waar de anderen al geweest waren.

Nlls28 feb 2017, 11:42

16
Vikken schreef:Daar zeg je het "als ze hun kaart correct gebruikten", maar alles liep zo chaotisch + er werd amper info gedeeld. Dan vermoed ik dat er geen moeite gedaan werd om de gevonden eieren af te kruisen op hun kaart. maw. Robin & Annelies hadden geen benul van waar de anderen al geweest waren.
Wie zegt dat zij dat uiteindelijk niet gedaan hebben?

Voor het laatste woord te vinden, hadden ze 15 minuten de tijd.
Ze hebben geen woord gevonden, maar er komt volgens mij niet in beeld wat ze wel gedaan hebben?
Alleen naar een woord gezocht of...?

Alleen is het dan raar dat ze niet eerst bij het ei waren :?

rob.reynders28 feb 2017, 11:52

13
Zou je als mol niet liever dat geld in de groep hebben? De groep kan nl bij volgende proeven nog geld verspelen, persoonlijk geld kan je volgens mij niet verspelen.

FlightWolf2394928 feb 2017, 12:00

183
rob.reynders schreef:Zou je als mol niet liever dat geld in de groep hebben? De groep kan nl bij volgende proeven nog geld verspelen, persoonlijk geld kan je volgens mij niet verspelen.
Het doel van de mol is om geld UIT de groep te halen/houden. & zeg is eerlijk, wie zou er nee zeggen tegen een cadeau van €3000? Iedereen kan da wel gebruiken.
Edit; Zeker als je de mol bent, aangezien je dan zelf geen geld krijgt (enkel de winnaar krijgt het verzamelde bedrag.)

Woestijnmol28 feb 2017, 12:09

Forum veteraan  222
Volgens mij kan de mol het persoonlijk geld niet houden.
Hij kan er natuurlijk wel voor spelen omdat hij zich als normale kandidaat wil voordoen en zo die 3.000 euro uit de groep kan houden.
Maar de mol is geen kandidaat, hij is meer een medewerker en kent dus op voorhand waarschijnlijk alle opdrachten en hoe hij aan die 3.000 euro persoonlijk geld kan komen. Hij zou dus op medewerking van de productie kunnen rekenen om aan die 3.000 euro te komen om dat uit de groep te houden, maar niet om uiteindelijk naar huis te nemen...

francky.bruggeman28 feb 2017, 12:21

5
Was er niet vorig jaar die 'familieproef' die Gilles gewonnen heeft en waar hij ook niet op voorhand betreft was ?

Wil hiermee zeker niet beweren dat Hans de mol is, maar het lijkt me typisch zo'n opdracht (bvb terug aspect contact met het thuisfront) dat men de mol eens een dagje vrijaf geeft en iedereen zonder voorkennis start ?

francky.bruggeman28 feb 2017, 12:22

5
francky.bruggeman schreef:Was er niet vorig jaar die 'familieproef' die Gilles gewonnen heeft en waar hij ook niet op voorhand gebrieft was ?

Wil hiermee zeker niet beweren dat Hans de mol is, maar het lijkt me typisch zo'n opdracht (bvb terug aspect contact met het thuisfront) dat men de mol eens een dagje vrijaf geeft en iedereen zonder voorkennis start ?
:oops: bedoelde natuurlijk gebrieft

FlightWolf2394928 feb 2017, 12:28

183
francky.bruggeman schreef:Was er niet vorig jaar die 'familieproef' die Gilles gewonnen heeft en waar hij ook niet op voorhand betreft was ?

Dit is exact waar ik naartoe wou. Misschien (als Hans de Mol moest zijn) hebben ze hem laten starten met evenveel kennis als de kandidaten; Ergens ligt een gouden ei & niemand weet waar. Zo had hij evenveel kans als al de anderen, en misschien mocht hij het geld wel degelijk houden aangezien hij geen voorkennis had en de proef eerlijk gewonnen had.

ex-molinator28 feb 2017, 12:29

3483  Uma
francky.bruggeman schreef::oops: bedoelde natuurlijk gebrieft
Je hebt 15 minuten tijd om na het posten, je bericht nog te editeren.

Jansen28 feb 2017, 12:31

3423  Yens
Jullie zien hier iets over het hoofd: toen de kandidaten het gouden ei zochten, wist nog niemand dat er 3000 € persoonlijk geld mee te winnen was. Dat werd pas de volgende dag aan Hans toen hij in de krokodillenkooi moest, meegedeeld. De meesten hebben waarschijnlijk gedacht dat aan het gouden ei een vrijstelling verbonden was.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17