[ external image ]
eveline.vanhemel schreef:Ik weet het niet: dit zijn de symbolen van alle sterrentekens:Zie mijn laatste analyse over afl. 4 —> Mūses . . @ De Zodiak
[ external image ]
Het symbool van Taurus is voor mij het meest gelijkend ook al is het niet hetzelfde.
Als dit een vis moet voorstellen dan is het zeker niet gelinkt aan het symbool "Vissen" (meervoud trouwens) uit de dierenriem maar gaat het gewoon om een afbeelding van een (redelijk mislukte) vis.
The hunter schreef:Wat ik zie?Maar laten ze de achternamen niet bewust weg uit de mol waardoor die van geen waarde zijn naar hints toe?
Een rode sterrenhemel en een vorm van een vis => Davey Van Rode die als sterrenbeeld vissen heeft.
Toen ik gisteren het beeld zelf had stilgezet vond ik de vorm van de vis nog duidelijker. Ik wist ook niet meer welke kandidaat als sterrenbeeld vissen had, dus ik zat nog niet in mijn tunnel. Nu dus wel![]()
Davey was al verdachte nummer 1 voor mij, omdat hij in mijn ogen de enige is die het spel als een subtiele mol speelt. Het valt me trouwens op dat de kleur rood prominent aanwezig is in de mol: de rode knop, de rode lantaarn,...
Kobe schreef:Als ik hint zou moeten maken, zou ik net de achterlaten weglaten zodat het niet te hard opvalt...Ik vermoed dat je "achternamen" bedoelt:
Social schreef:Maar laten ze de achternamen niet bewust weg uit de mol waardoor die van geen waarde zijn naar hints toe?Dat zou kunnen maar vorig jaar zat er wel een hint in met de tweede en derde voornaam van Gilles (Jack Junior als ik me niet vergis), dus waarom niet met achternamen?