Jay-Lo schreef:Rood zal wel een tip zijn, maar de vraag is dan, op welke manier? Op dit moment kan ik dat dus aan 3 overblijvende kandidaten linken.
't Is dat wachten tot maandag dat zo moeilijk is.
En dat is? Uit welke proef, hoe en aan wie?
Jay-Lo schreef:Rood zal wel een tip zijn, maar de vraag is dan, op welke manier? Op dit moment kan ik dat dus aan 3 overblijvende kandidaten linken.
't Is dat wachten tot maandag dat zo moeilijk is.
commisaris Witse schreef:Willy Vandersteen, de Rode Ridder.... Robin kamp helemaal dol met het kasteel in Holsbeek.en 1 van de strips had ook als titel " De Heren van Rode "
Willen jullie toch ook hier eens lezen :
http://nl.deroderidder.wikia.com/wiki/Johan_van_Horst
De Rode Ridder zijn echte vader heette Van Rode... Ik lach me een kriek !!!![]()
Mijn mol blijft alsnog Eline.
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?Dacht ik ook aan
sandra.impe schreef:En dat is? Uit welke proef, hoe en aan wie?Rood aan Robin, dat is hier al uitgebreid aan bod gekomen
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?Misschien moet ze in een volgende aflevering de was doen.
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.Hahaha, super gevonden. Ik hoop dat je ondertussen toch de slaap kan vatten.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
Moldedju schreef:Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.Blijft knap gevonden, maar ik blijf er inderdaad anders over denken.
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.Ik vind het een mooie theorie, duidelijk (en dat is belangrijk) maar toch hier en daar wat ver gezocht.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt. ...