Klaartje schreef:Een poging tot screenshotIk denk dat je daar niks achter moet zoeken.....
In de markering: de persoon die "op een andere plaats" staat dan de anderen.
Klaartje schreef:Een poging tot screenshotIk denk dat je daar niks achter moet zoeken.....
In de markering: de persoon die "op een andere plaats" staat dan de anderen.
Klaartje schreef:Ik zoek er ook niks achter, ik vertel alleen wat ik heb opgemerkt.Ik denk in ieder geval wel dat dit de nieuwe kandidaten zouden kunnen zijn. Als je goed kijkt, zie je ook echt wel dat ze er Belgisch uitzien en dat ze ook kleren van hier dragen...
Maar goed, schiet niet op de pianist: hieronder het andere screenshot, met gemarkeerd de persoon (de iets kleinere man, of zit hij op een kruk of zo, want de vrouw naast hem is een halve kop groter!) van wie ik vind dat hij het meest lijkt (nou ja) op de persoon met de sombrero: rond gezicht, korter kapsel, fijne neus.
Lap, nu ik toch bezig ben: de persoon in de gele markering is de Mol! We hebben 'm!![]()
anthony.zseretko schreef:Dit is misschien een hele vage foto, maar er lijkt iemand links in beeld te staan in het frame vlak voor de boodschap "heb je mij gemist"Eerlijk gezegd zie ik niet echt iets.... Kan je het misschien even omcirkelen, of iets anders?
rucogo schreef:Heel mooi gedaan, ik wou dat ook al doen, maar ik kan dat niet.
heb met photoshop enkele video frames samengevoegt
zijn dit onze kandidaten? of toch niet ?
rucogo schreef:de trailer weer enkele keren bekeken.Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?
nieuwe dingen opgemerkt
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)
robbe.vermesen schreef:Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?oh eerder in de trailer is er iets soortgelijks maar ietsje anders , ik weet ni of het iets kan betekenen