Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Vermoljoen03 mar 2018, 13:49

2354  Uma
Klaartje schreef:Een poging tot screenshot

Afbeelding

In de markering: de persoon die "op een andere plaats" staat dan de anderen.
Ik denk dat je daar niks achter moet zoeken.....

Klaartje03 mar 2018, 14:02

2245  Uma
Ik zoek er ook niks achter, ik vertel alleen wat ik heb opgemerkt.

Maar goed, schiet niet op de pianist: hieronder het andere screenshot, met gemarkeerd de persoon (de iets kleinere man, of zit hij op een kruk of zo, want de vrouw naast hem is een halve kop groter!) van wie ik vind dat hij het meest lijkt (nou ja) op de persoon met de sombrero: rond gezicht, korter kapsel, fijne neus.

Lap, nu ik toch bezig ben: de persoon in de gele markering is de Mol! We hebben 'm! 🙂

Afbeelding

Mollenjager-DT03 mar 2018, 15:27

767  Yens
Klaartje schreef:Ik zoek er ook niks achter, ik vertel alleen wat ik heb opgemerkt.

Maar goed, schiet niet op de pianist: hieronder het andere screenshot, met gemarkeerd de persoon (de iets kleinere man, of zit hij op een kruk of zo, want de vrouw naast hem is een halve kop groter!) van wie ik vind dat hij het meest lijkt (nou ja) op de persoon met de sombrero: rond gezicht, korter kapsel, fijne neus.

Lap, nu ik toch bezig ben: de persoon in de gele markering is de Mol! We hebben 'm! 🙂

Afbeelding
Ik denk in ieder geval wel dat dit de nieuwe kandidaten zouden kunnen zijn. Als je goed kijkt, zie je ook echt wel dat ze er Belgisch uitzien en dat ze ook kleren van hier dragen...

Vermoljoen04 mar 2018, 08:42

2354  Uma
anthony.zseretko schreef:Dit is misschien een hele vage foto, maar er lijkt iemand links in beeld te staan in het frame vlak voor de boodschap "heb je mij gemist"
Afbeelding
Eerlijk gezegd zie ik niet echt iets.... Kan je het misschien even omcirkelen, of iets anders?

rucogo04 mar 2018, 09:25

57
Afbeelding
heb met photoshop enkele video frames samengevoegt
zijn dit onze kandidaten? of toch niet ?

kenneth.laeremans04 mar 2018, 11:07

6
Op het einde einde van die trailer zegt 'de mol': "Ik ben terug". Direct hierna zie je een hand uit een begraven kist kruipen. Zou dat niet de mol kunnen zijn die dan zogezegd (terug) boven de grond komt of zou dat te simpel zijn?

Klaartje04 mar 2018, 12:05

2245  Uma
rucogo schreef:Afbeelding
heb met photoshop enkele video frames samengevoegt
zijn dit onze kandidaten? of toch niet ?
Heel mooi gedaan, ik wou dat ook al doen, maar ik kan dat niet.

Dat zijn zonder twijfel de kandidaten. In tegenstelling tot iemand anders hier, tel ik toch (minstens) vijf mannen op deze samengestelde foto.

Er is volgens mij ook een man bij met een heel kort gemillimeterd kapsel, of eerder nog zo goed als kaal. Dat is volgens mij in de silhouetten die je op de Decathlon-publicatie, de zesde persoon van links (de eerste in de leesrichting op de rechterpagina). Hij is met persoon 5 gewisseld, want anders stonden volgens mij alle mannen links en alle vrouwen rechts: de silhouetten van de vier laatste personen zijn duidelijk vrouwen. De kleinste en fijnste figuur is waarschijnlijk de vrouw die vroeger aan turnen en ballet heeft gedaan.

(En de Mol, dat is de man tweede van links, maar dit volledig tussen haakjes. 🙂 )

rucogo04 mar 2018, 16:53

57
de trailer weer enkele keren bekeken.
nieuwe dingen opgemerkt

Afbeelding
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto

Afbeelding
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)

Vermoljoen04 mar 2018, 16:58

2354  Uma
rucogo schreef:de trailer weer enkele keren bekeken.
nieuwe dingen opgemerkt

Afbeelding
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto

Afbeelding
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)
Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?

Afbeelding

Kobe04 mar 2018, 16:59

429
Er was ooit een proef: 'levend begraven' bij de Nederlandse mol. Misschien daar op geïnspireerd (en natuurlijk zoals gewoonlijk veel beter gemaakt).
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-opdrachten

Vermoljoen04 mar 2018, 17:02

2354  Uma
Nog een raar shot......Tussen het oog en de paarden.

Afbeelding

rucogo04 mar 2018, 17:07

57
robbe.vermesen schreef:Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?

Afbeelding
oh eerder in de trailer is er iets soortgelijks maar ietsje anders , ik weet ni of het iets kan betekenen

Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10