Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

yevo22 mar 2018, 12:36

281  Uma
chicawah schreef:Wat een mogelijkheid is: bij de opnames 9 volledige kruisen, bij de mol maar een stuk. Achteraf bij de montage een stuk weggegomd bij de finalisten. Nog veiliger (want de kandidaten letten natuurlijk op alles) 10 volledige kruisen en achteraf 3x gommen.
Maar dit zou nogal flauw zijn.
Bovendien is het toch de bedoeling de mol te ontmaskeren en niet ook nog te voorspellen wie de finale zal spelen.
Zou inderdaad flauw zijn. + bewegende beelden bewerken is heel moeilijk om te doen zonder dat het minstens 1 iemand zou opvallen. (rekening houdend dat de beelden van de mol waarschijnlijk allemaal frame per frame bekeken worden door molloten)

chicawah.janssen22 mar 2018, 13:36

8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Mjjjaaaaaa, jeugdfoto's... Dan is niets nog zeker natuurlijk. En alles onduidelijk ipv overduidelijk :mrgreen:
Inderdaad.
Ik vind die foto er ouderwets uitzien, waaruit je zou afleiden dat ze foto's gebruikt hebben uit de oude doos. Ofwel hebben ze zo'n typische foto gebruikt die je op kerkhoven vindt: zo van die zwart-wit foto's op een soort porselein. Vaak zijn die zelfs een beetje in blauw- of sepiatinten. Dergelijke foto's creëren een retrolook.

ex-molinator22 mar 2018, 13:56

3483  Uma
chicawah schreef:😲
Heeft Pascale geitenharen???
Mensen toch aub, dit gaat te ver! Dat zijn persoonlijke zaken en is waarschijnlijk informatie die niet publiek toegankelijk is.
Anderzijds weten we nu wel dat ze de mol niet kan zijn. :drunken:

helga.desmijter25 mar 2018, 17:12

9
Wanneer je snel pauzeert rond seconde 11 van de trailer, kan je 2 beelden zien. De 2 beelden lijken mij het silhouet van de mol die een sombrero draagt. Als ik kijk naar de stand van de kin, de redelijk ontblote schouders en de nek, lijkt mij dit Channy. Zij keek bij het voorstellingsrondje van de kandidaten ook naar rechts (kin wijst naar rechts) en droeg een soortgelijk tshirt. Het kan toch geen toeval zijn dat net op DIE plaats 2 onthullende flitsen te zien zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vermoljoen25 mar 2018, 17:53

2354  Uma
Het zou kunnen, maar ik vraag me nog altijd af of dit De Mol zelf is.... Kan even goed gewoon een model zijn ofzo... En als het De Mol is, we zien het niet goed dus meer zou ik er toch niet achter gaan zoeken......

Klaartje25 mar 2018, 18:09

2245  Uma
Ik heb die figuur met de sombrero die zo opduikt uit de mist ook altijd al aantrekkelijk gevonden (heb er zelfs mijn avatarfoto van gemaakt 😉 ).

Dat zou de Mol kunnen zijn, maar, zoals Robbe zegt, het kan ook een acteur zijn.

Ik vind het zelfs moeilijk om te oordelen of het een man of een vrouw is (profiel en schouderbreedte zijn moeilijk in te schatten, met die brede sombrero).

Dat van die beeldflitsen waarin je Channy zou zien, mmh, ik zie het niet echt, maar het kan natuurlijk altijd.

Overigens vind ik het vreemd dat nog niemand de frase "Heb je mij gemist?" in die trailer, heeft gelinkt aan de enige echte MISS tussen de kandidaten, inderdaad Channy. De mooie Limburgse deed in het verleden al eens mee aan een miss-verkiezing (bvb. Miss Benelux 2011, dacht ik) en ze "pakt" ook goed op foto (daarvan zijn op het internet ook tal van bewijzen te vinden). Is de "blikvanger" ook de Mol?

chicawah.janssen25 mar 2018, 18:51

8153
Klaartje schreef: Overigens vind ik het vreemd dat nog niemand de frase "Heb je mij gemist?" in die trailer, heeft gelinkt aan de enige echte MISS tussen de kandidaten, inderdaad Channy. De mooie Limburgse deed in het verleden al eens mee aan een miss-verkiezing (bvb. Miss Benelux 2011, dacht ik) en ze "pakt" ook goed op foto (daarvan zijn op het internet ook tal van bewijzen te vinden). Is de "blikvanger" ook de Mol?
Daar zeg je zowat. Bij die gemist denken veel mensen automatisch aan de priester, maar het kan ook verwijzen naar de miss.
Er is ergens een topic over de trailer waarbij je een graf met foto ziet op het ogenblik dat er gezegd wordt "ik ben het verraad". De persoon op de foto leek een vrouw te zijn.
Mja, de mooie Channy toch maar goed in de gaten houden...

Mateo25 mar 2018, 19:28

870
Inderdaad.

Channy is jarig op 21 februari, is al ergens gemeld.

Nét sterrenbeeld Vissen dus (op het randje van Waterman). Niet dat ik veel waarde hecht aan sterrenbeelden, maar er kan wel aardig mee worden gespeeld, in de zin van symbolen die wellicht voorbij gaan komen.

chicawah.janssen25 mar 2018, 22:28

8153
Geen jeugdfoto's dus. De foto waarvan in dit topic sprake is die van Katrien.

christel26 mar 2018, 11:13

1  Sven
Schorpioen is het sterrenbeeld van Pascale, een symbool van het kwaad en komt uit grond gekropen. De link naar de trailer waar men iemand uit de grond ziet kruipen en waar de verwijzing naar het religieuze in de verf wordt gezet (met de kruisbeelden) vind ik verdacht. Als men hiermee Pieter wil verdacht maken, is te duidelijk en daarom denk ik dat het Pieter niet is. (Ofwel zet men bewust de mollenvangers op dit dwaalspoor ?)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8