eveline.vanhemel schreef:Welke tv gids? Op de website van Vier kan je maar tot 28 februari gaan, lijkt me normaal dat je 1 week vooruit kan kijken. Ook op de HUMO tv site kan je maar een week vooruit? Of ken je nog een andere site die langer vooruit kijkt?Yelo Play (telenet) gaat altijd ongeveer 2 weken vooruit. Maar niet alles komt meteen beschikbaar. Bij VIER staat maar tot en met 2 maart beschikbaar.
wout.willekens schreef:Inderdaad. 26, excuses. Ik weet niet in hoeverre de bron van newsmonkey te vertrouwen is. Iemand die het zeker weet?Heb dit gepost in een ander topic:
eveline.vanhemel schreef:Het stond blijkbaar ook in het artikel van Het Nieuwsblad, lijkt me iets meer betrouwbaar.Ik moet mea culpa slaan. Had hier ergens gelezen dat de datum ook in de artikels van Het Nieuwsblad stond, maar ik heb alle drie de artikels die sinds de bekendmaking gisteren geplaatst zijn, nagelezen, en in geen enkel artikel staat 26 fabruari. Dus het is enkel in het artikel van Newsmonkey dat de datum staat. Is dus inderdaad maar de vraag of die datum dan betrouwbaar is...