Jay-Lo schreef:3Maanden geleden was het toch 21 november?Inderdaad.
Jay-Lo schreef:3Maanden geleden was het toch 21 november?Inderdaad.
marc.koenen schreef:Zouden ze de mol foute opdrachten geven?Zodat zelfs de mol er in stinkt?Maar wat als die er in de eerste ronde al uit ligt.Wordt in ieder geval spannend,want ik weet nietsVolgens mij kan het enkel zijn dat ze de mol aanduiden voor de eerste eliminatie want anders kan hij of zij er onmiddellijk uitliggen.
WalkingDead schreef:De mol wordt tijdens de eerste opdracht bepaald dan??Blijkbaar.
chicawah schreef:Blijkbaar.Ze gaan toch nooit iemand nemen als mol die dat niet zou willen, dan zou je echt jezelf in de voeten schieten.
Ik vraag mij af of diegene die als mol aangeduid werd dat wel zag zitten. Niet iedereen wil graag de mol zijn en in dit geval werd de mol ook niet vooraf grondig voorbereid, wat het toch een stuk moeilijker maakt.
chicawah schreef:Blijkbaar.Geen voorbereiding ivm de proeven, vind dat wel geweldig. Iedereen gelijk voor de wet, ook de mol. Daar is meermaals over gezeurd, de mol was voorbereid, nu klaarstomen a la minute, ik ben echt benieuwd.
Ik vraag mij af of diegene die als mol aangeduid werd dat wel zag zitten. Niet iedereen wil graag de mol zijn en in dit geval werd de mol ook niet vooraf grondig voorbereid, wat het toch een stuk moeilijker maakt.
wout.willekens schreef:Ik vind dit seizoen gewoon eerlijker. Iedereen inderdaad gelijk. Vorig seizoen had je Eline die de zakken onder water verwisselde met de Zuid-Afrika vlaggen. Tja. Dan zou het bijna onmogelijk moeten zijn. Maar dankzij een vergissing van Annelies (dacht ik) was het toch gelukt.Het is niet gelukt omdat Eline de vlaggen niet was gaan wisselen, ze geraakte ook een beetje in paniek waardoor dat ze te snel naar boven ging.
Nu zal het voor de Mol extra moeilijk zijn zich voor te bereiden.
Like it!
wout.willekens schreef:Ik vind dit seizoen gewoon eerlijker. Iedereen inderdaad gelijk. Vorig seizoen had je Eline die de zakken onder water verwisselde met de Zuid-Afrika vlaggen. Tja. Dan zou het bijna onmogelijk moeten zijn. Maar dankzij een vergissing van Annelies (dacht ik) was het toch gelukt.Eline was al twee seizoenen geleden, maar voor de rest ben ik volmondig akkoord met jou
Nu zal het voor de Mol extra moeilijk zijn zich voor te bereiden.
Like it!
Jay-Lo schreef:Ik denk dat ze bij de mol serieus met stress zitten, aangezien die namen zo snel waren gevonden. Waar moeten ze hun hints nog steken? Ik ben daar zelf niet zo straf in, maar hier zitten hele goede speurders hoor.bwa, ik denk dat het de intentie geweest is dat het zo vlug ging. wat hebben ze te verliezen? ik denk dat ze het wel verwacht hebben dat het zo vlug ging gaan