Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

arian.daymien26 mar 2019, 10:07

46  Anke
Afbeelding

Mogelijk is hierdoor, door een verkeerd aangeleerde manier van uitspreken, of een verkeerd aangeleerde interpretatie van de Sino-Vietnamese uitspraak over de jaren/eeuwen heen, konijn veranderd naar kat. 

Kat lijkt wel veel op Kaat, en als je Kaat roept zou je haar naam dan niet verkleinen naar Kat.

De kleuren van het konijn kunnen ook wijzen naar Kaat der kleren:
Afbeelding

Kan al te ver in de Kaat tunnel zitten, maar vind dit wel verdacht.

skred26 mar 2019, 10:39

110  Uma
Bij de eliminatie spreekt GDC ook over "wie de mol in het vizier heeft". De jacht op het wit konijn is open!

billie.holiday26 mar 2019, 12:25

462  Bert
Wie de mol niet tijdig in het visier heeft’ betaalt daar vroeg of laat de prijs.

Magic comes with a price.

Zou die verfbom de prijs zijn.

ex-molinator26 mar 2019, 12:33

3483  Uma
billie.holiday schreef:Wie de mol niet tijdig in het visier heeft’ betaalt daar vroeg of laat de prijs.
... voor. 😛

Het gezegde luidt eigenlijk: Wie de mol niet in het vizier heeft, eet vanavond geen Vietnamese rivierkreeft (en heeft maar een kort avontuur beleefd).

filiep.portugees26 mar 2019, 19:50

407  Uma
Raff schreef:Dit komt ook quasi letterlijk in de aflevering voor. Bij de eliminatie zegt GDC "jullie zoektocht naar het wit konijn onder jullie".
En tijdens de 'leugenproef' zegt de interviewster tegen Bas :

"´Maar van die schattige, witte konijntjes?"

ludovic.geldhof28 mar 2019, 16:51

1
Tijdens aflevering 3 vertelt Gilles tijdens de eliminatie dat de mol een wit konijn is. Tijdens de belangrijke filmpjes die 's nachts worden afgespeeld, waar de kandidaten moeten liegen over hun konijnenangst, zien we dat Ingrid daar als enige volledig in het wit is gekleed. Coincidence?

Frolva28 mar 2019, 16:56

2204
Lijkt me wel, want Ingrid is geen konijn. 😉

chicawah.janssen28 mar 2019, 17:01

8153
ludovic.geldhof schreef:Tijdens aflevering 3 vertelt Gilles tijdens de eliminatie dat de mol een wit konijn is. Tijdens de belangrijke filmpjes die 's nachts worden afgespeeld, waar de kandidaten moeten liegen over hun konijnenangst, zien we dat Ingrid daar als enige volledig in het wit is gekleed. Coincidence?
Dan vind ik mijn hint toch mooier:
Afl 3 - Een zonnehoed in het donker

Jansen28 mar 2019, 17:03

3423  Yens
Lijkt me wel, want Ingrid is geen konijn. 😉
Dat was me nog niet opgevallen 😉

Taupe07728 mar 2019, 17:23

767  Yens
arian.daymien schreef: Mogelijk is hierdoor, door een verkeerd aangeleerde manier van uitspreken, of een verkeerd aangeleerde interpretatie van de Sino-Vietnamese uitspraak over de jaren/eeuwen heen, konijn veranderd naar kat. 
Kat lijkt wel veel op Kaat, en als je Kaat roept zou je haar naam dan niet verkleinen naar Kat.

De kleuren van het konijn kunnen ook wijzen naar Kaat der kleren:

Kan al te ver in de Kaat tunnel zitten, maar vind dit wel verdacht.
Ok, de mol is gekend. Boeken toe 😛
Nu ja, ik heb er maar 3 over met Axel (mijn mol vooraf), Ingrid ( mijn eerste afvaller vooraf) en nu vooral Kaat. Maar goed hoe meer dergelijke tips, hoe meer we zoeken en zeker zijn ... uiteindelijk is het toch iemand anders :mrgreen:

BogersAsset29 mar 2019, 08:57

65
Nog iets wat mij juist te binnenschoot over de 'filmpjes'. Bij sommige kandidaten tonen ze effectief dat ze zeggen 'oja ik was vorige keer nog iets vergeten te zeggen' of iets dergelijks, terwijl ze dit bij andere weglaten.. Misschien zit hier ook wel een tip of iets in?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7