Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Klaartje16 apr 2019, 12:09

2245  Uma
Janne, dat is de meest logische conclusie.

En bedankt voor de screenshots, ik had ze juist zelf ook willen zetten hier, maar je was me voor. 🙂

The hunter16 apr 2019, 12:11

282  Uma
janne.adams schreef:Voor zij die het nog niet met hun eigen ogen hebben kunnen zien, zijn hier de betreffende beelden.

Aflevering 5:
Afbeelding

Intro aflevering 6:
Afbeelding

Mijn theorie: de mol nam deel aan survival skill #2.
Dat is de meest logische conclusie en dan is Axel dus de mol 😃

Klaartje16 apr 2019, 12:12

2245  Uma
Taupe077 schreef:Zo scherp moet je toch niet kunnen zien. Is inderdaad een "2" geworden.
Als het is zoals supra dan is het Bruno of Axel en dan tja ...
De 2 kan ook verwijzen naar de "2" ivm Elisabet
Verder kan het ook zijn persoon 2 of Bas
etc.
Om het te zien op de beelden van de intro moet je wel toch scherp kijken,niet?

Trouwens, wees blij dat jij nog zo scherp ziet. Weet niet hoe oud je bent, maar met de jaren gaat je zicht toch achteruit, tenminste bij mij toch. 🙂

Taupe07716 apr 2019, 12:15

767  Yens
Dat is het net ... ben er 49 en moet sinds vorig jaar een bril als ik iets wil lezen. Maar kleine details en zaken op 10 meter afstand zie ik terwijl mijn kinderen het nog niet zien.
Dus ja mijn zicht gaat fel achteruit :batman:

Social16 apr 2019, 12:34

353  Uma
Ik denk dat dit wel eens "DE" tip kan zijn.

nele.pottie16 apr 2019, 12:44

62
Ik heb net eens de intro van aflevering 5 bekeken en daarin is Kaat als 3de te zien. In die van aflevering 6 als 2de. Misschien slaat de 3 die veranderd in een 2 wel hierop? En dan zou dit wel duidelijk wijzen naar Kaat.

chicawah.janssen16 apr 2019, 12:48

8153
Ik vind dit een zeer sluitende hint.
Verder is er ook nog de stoel van Judas en de stoel met Axels naam in de trailer.
En ik denk nog steeds dat er geknoeid is met het bordje van bungalow 1. Daar heb je de "foute" letter L waaruit een stukje gegomd is zodat ze op een i lijkt. Dan krijg je bung(eesprong? Maar dat slaat op iedereen) + A(xel) + i(s) + LOW (MOL).
En dan zitten we ook nog met de blauw - wit - rood in het dagboek van de mol, de kleuren van Brussels Airlines.

Dat past allemaal mooi bij mijn mol 😃

Klaartje16 apr 2019, 12:49

2245  Uma
Social schreef:Ik denk dat dit wel eens "DE" tip kan zijn.
Ik denk het ook. Alleen: hoe hem te interpreteren?

Straightforward? Dan zat de Mol in survivalskill 2 en is het dus Axel

Via een omweg en de betekenis van #2? Dan zou het Elisabet kunnen zijn (of misschien zelfs Joeri?).

Of (zoals Nele aanhaalt) verwijzend naar de intro van aflevering 5 waar de mol als 3de in beeld komt en in de intro van aflevering 6 nu als 2de? Dus kan het verwijzen naar Kaat.

Definitief uitsluitsel hebben we nog niet, maar ik voel dat we er toch stilletjes aan gaan geraken!

chicawah.janssen16 apr 2019, 12:55

8153
Door het feit dat je tegelijk met de 2 "dit is hem" te zien krijgt, lijkt dit mij toch wel naar Axel te leiden.

Cedric16 apr 2019, 13:04

2834  Uma
janne.adams schreef:Voor zij die het nog niet met hun eigen ogen hebben kunnen zien, zijn hier de betreffende beelden.

Aflevering 5:
Afbeelding

Intro aflevering 6:
Afbeelding

Mijn theorie: de mol nam deel aan survival skill #2.
Mag ik dit even omgekeerd interpreteren?

Het bordje met #2 hangt aan de tafel met het fruit op, is dus het bordje dat alle kandidaten te zien kregen tijdens de proef.
Het bordje met #3 hangt ook wel aan iets, maar geen idee aan wat (op basis van dit screenshot).

Is het dan niet omgekeerd?
Dat #2 daar ter plaatse door de kandidaten te zien was en #3 op tv door ons?
Dat men ter plaatse een fout gedrukt bordje had en dat daar dan maar gehangen heeft wegens geen tijd om te herstellen, terwijl ze dan later een nieuw hebben laten maken om aan de kijkers te laten zien?

Nogmaals, ik heb deze aflevering nog niet herbekeken, dus ik baseer me puur op deze screenshots.

Klaartje16 apr 2019, 13:11

2245  Uma
Neen, Cedric, dat klopt niet. Ik heb twee screenshots gemaakt van hetzelfde beeld van die tafel op het moment dat die in beeld is als Kaat aanlegt voor haar schot, het eerste komt uit de intro van aflevering 6 en het tweede uit wat wij zagen in de volledige uitzending van aflevering 5:

INTRO AFLEVERING 6:
Afbeelding

BEELD UIT AFLEVERING 5:

Afbeelding

Als je inzoomt op deze twee screenshots zie je het duidelijker.

chicawah.janssen16 apr 2019, 13:13

8153
Dan is er ook nog Kaat die als 2de het boogschieten (proef 3) deed.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 16 apr 2019, 13:15, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14