Vermoljoen, natuurlijk monteren ze het zo dat de mol niet als laatste aan bod komt.
En mooi ergens middenin, zoals Alina en Els, lijkt mij ook ideaal voor de mol. Of het 2de hoogste, zoals Bruno ?
ABBEEIJLKM schreef:Met het laagste bod had de mol zich hier wel in een sleutelpositie kunnen (moeten ?) plaatsen voor de eerste opdracht ter plaatse?Dus verdenk jij misschien Christian?
ABBEEIJLKM schreef:Eigenlijk is deze proef vergelijkbaar met 'de knop in de limo' proef van x seizoenen geleden voor ze op het vliegtuig naar Zuid-Afrika stapten. De programmamakers weten op voorhand dat er voor een vrijstelling fors gaat geboden worden en dat er dus geld uit de pot gaat.Dat is ook zo met de hoogste bieding. Uit schuldgevoel? gaat Bart de eenzame tocht aan in de kano, hij weet heel veel antwoorden, maar ze worden niet gehoord. Wie gelooft dat de mol zichzelf zo in de kijker zet door het hoogste te bieden?
Met het laagste bod had de mol zich hier wel in een sleutelpositie kunnen (moeten ?) plaatsen voor de eerste opdracht ter plaatse?
ABBEEIJLKM schreef:Eigenlijk is deze proef vergelijkbaar met 'de knop in de limo' proef van x seizoenen geleden voor ze op het vliegtuig naar Zuid-Afrika stapten. De programmamakers weten op voorhand dat er voor een vrijstelling fors gaat geboden worden en dat er dus geld uit de pot gaat.Dit dacht ik dus ook. De gelijkenissen zijn heel sterk aanwezig.
Met het laagste bod had de mol zich hier wel in een sleutelpositie kunnen (moeten ?) plaatsen voor de eerste opdracht ter plaatse?
Kita_V schreef:Met het verschil toch dat Eline ‘on the spot’ moest reageren (In het bijzijn van andere kandidaten) en de mol van dit jaar niet?Terechte opmerking vind ik.