Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jay-Lo24 feb 2021, 12:38

1690  Sven
BB is sowieso later op de avond, dat zou niet moeten wijken voor de mol.
Ik denk dat de campagne dit jaar zal zijn: "De mol is jullie vergeten" 😎

Mollenjager-DT24 feb 2021, 13:49

767  Yens
Het is ook raar dat ze zo lang wachten terwijl ze dit jaar vroeger op reis zijn vertrokken tegenover de vorige jaren. Daarbij hebben ze de locatie ook weer vroeger dan ooit aangekondigd, eind november al.

bart.rat24 feb 2021, 14:31

18  Sven
Zou het misschien ook kunnen dat het aan ons ligt. Dat wij denken dat we nog geen hint hebben gekregen, maar dat we het onrechtstreeks wel hebben gekregen? Dat zou toch kunnen. Of een andere theorie is dat er een maker van de mol in quarantaine heeft gezeten, waardoor ze nu achterkomen.

koen.willen24 feb 2021, 16:21

187  Uma
Ze zijn zich toch zo stilaan aan het voorbereiden. Het artikel van De Mol start in de lente stond enkele dagen geleden nog op de hoofdpagina. Daarnaast is Griekenland nu veranderd in Duitsland!
Afbeelding

Cedric24 feb 2021, 23:16

2834  Uma
Geen idee waarom ik er niet eerder aan dacht, maar zou dat nieuwe seizoen van de Duitse De Mol dat eind vorig jaar werd uitgezonden een hint hebben bevat?

We weten bijvoorbeeld dat ze veel opdrachten gekopieerd hebben van onze edities (en met onze producers hebben samengewerkt). Maar als er ergens een opdracht inzat die we bij ons níet hebben gehad, dan is dat misschien een opdracht die we nog zullen krijgen in het volgende seizoen? Of iets wat hint naar ons volgende seizoen?

bart.rat25 feb 2021, 09:20

18  Sven
Dat zou wel kunnen, maar mijn duits is niet goed genoeg om zo'n programma te bekijken hoor.😂 En zou het niet kunnen dat het gewoon de locatie is van het volgende seizoen, maar niet de bedoeling was om te verwijzen. Voor mij zou het veel logischer zijn, moest er nog een hint in die aflevering van de slimste mens zitten.

salb25 feb 2021, 09:57

352  Sven
@bart.rat Er bestaan ondertitels voor die Duitse versie moest je geïnteresseerd zijn. Ik vind het zelf wel geen aanrader.

Ik denk niet dat ze in dit seizoen hints naar onze "de mol" hebben gestoken aangezien je de afleveringen niet "legaal" in België kan kijken.

Cedric25 feb 2021, 11:39

2834  Uma
Op dit moment zelfs zowel GDC als Davy online... Zou er iets gaande zijn? Is het zover? 🤯

Vermoljoen25 feb 2021, 11:41

2354  Uma
Misschien komt GDC wel eens kijken of we de hint nog steeds niet hebben gevonden/ontdekt? 😂

Cedric25 feb 2021, 12:17

2834  Uma
Eigenlijk zot hoe we ook tussen de seizoenen, terwijl we van niets weten over het komende seizoen, gewoon actief blijven hier. In beperkte mate, akkoord, maar toch. Het leven van een molloot...

bart.rat25 feb 2021, 13:11

18  Sven
Haha. Nu ben ik het echt quasi zeker. Als we deze week niks krijgen van hint denk ik echt (wat ik nu ook al denk) dat we iets over het hoofd hebben gezien. Denk maar aan een paar seizoenen geleden. Niet naar luxemburg.be. Het zou dan ook gekund hebben dat we dat niet hadden gezien en dat het dan zogezegd ook lang duurde tegen we een eerste hint krijgen. Dus volgens mij hebben we iets over het hoofd gezien. Het kan bijna niet anders. Ik zal toch nog eens die aflevering van de slimste mens bekijken en waar de hints precies zaten, want ik vertrouw dit hier niet echt meer😇
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9