Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

The hunter10 apr 2022, 22:37

282  Uma
Dit is zoals Café De Mol zou moeten zijn, enkel een beetje jammer dat hier zeer uitzonderlijke omstandigheden nodig voor waren. Een toppresentator (dat was hij al, aan hem lag het niet) en de kandidaat, in dit geval de mol, die uitgebreid aan bod komt. Dat dan nog samen met Gilles en een tussenkomst van een andere mol, Elisabet in dit geval die haar kijk geeft hoe het er bij haar aan toe ging en wat er allemaal kan bij komen kijken.

BeaVer10 apr 2022, 22:41

1293  Uma
Het is de 1ste keer dat ik naar cafe de mol keek en ik vond het een goei aflevering omwille van de extra info die we kregen over philippe.

vloeistof10 apr 2022, 23:36

3  Uma
Is er nog extra informatie vrijgegeven die niet aan bod kwam in het interview met Philippe op deze site? Ik kan het nog niet terugkijken en ik ben erg nieuwsgierig!

chicawah.janssen11 apr 2022, 07:02

8153
@The hunter je was me voor. Ik ging ongeveer hetzelfde schrijven.

julieke.vdw11 apr 2022, 19:59

106  Uma
Op het einde van de vierde aflevering van Café De Mol - rond 25:36 - vraagt GDC aan Dennis Xhaët wie zijn hoofdverdachte is. Nadat Dennis bevestigt dat dat nog steeds Yens is, zegt Gilles 'Ik sla alle informatie op' (hiervoor hadden Lieven Scheire en Soe Nsuki hun hoodverdachten bekend gemaakt). Dat vind ik zo'n gekke opmerking. Wat ga je met die informatie doen? 😜 De mol kan toch niet meer veranderd worden mij dunkt. Zou hij bedoelen dat hij er rekening mee wilt houden wie er momenteel verdacht is zodat de programmamakers het voor de kijkers alsnog spannend kunnen houden door de montage of zo?

Delirivm11 apr 2022, 20:05

101  Sven
Vermoedelijk bedoelt hij dat hij 't zal onthouden tot wanneer hij een volgende keer in café de mol te gast is.

julieke.vdw11 apr 2022, 20:06

106  Uma
Mja, zou kunnen. Ik ben niet overtuigd. 😉

masterveecee12 apr 2022, 08:55

3547  Sven
The hunter schreef: ↑10 apr 2022, 22:37 Dit is zoals Café De Mol zou moeten zijn, enkel een beetje jammer dat hier zeer uitzonderlijke omstandigheden nodig voor waren. Een toppresentator (dat was hij al, aan hem lag het niet) en de kandidaat, in dit geval de mol, die uitgebreid aan bod komt. Dat dan nog samen met Gilles en een tussenkomst van een andere mol, Elisabet in dit geval die haar kijk geeft hoe het er bij haar aan toe ging en wat er allemaal kan bij komen kijken.
Afbeelding

astridm12 apr 2022, 13:44

287
Delirivm schreef: ↑11 apr 2022, 20:05 Vermoedelijk bedoelt hij dat hij 't zal onthouden tot wanneer hij een volgende keer in café de mol te gast is.
Gilles weet al wie er af gaan vallen en wanneer, misschien was 'ik sla alles op' wel een verkapte hint dat het Yens niet is. 😃

Cedric16 apr 2022, 00:57

2834  Uma
Aflevering 4 en de bijhorende CDM heb ik nog niet gezien (ben er wel héél benieuwd naar), maar algemeen vind ik het toch al beter dan de vorige seizoenen..

'In den beginne' was het nog Gilles VB en Frances Lefebure. Met Frances die bij een apart tv-scherm "leuke" tweets behandelde. Frances was beter dan Elodie, maar dat rubriekje met die tweets hoefde niet. Voor mij zelfs nu nog altijd niet, want de tweets zijn zelden de goeie. Het doet me denken aan een aflevering een seizoen of 2 geleden waarin aan de afgevallen kandidaat (Gilles in seizoen 8?) de twittervraag werd gesteld wat hij vond van ananas op pizza... Het doet geen f*ck ter zake, dus waarom in godsnaam zo'n vraag? Laat de tweets maar voor wat ze zijn.

Het ganse cafésfeertje stoort ook een beetje, maar ik snap wel dat het past voor op tv, dat dan weer wel. Het is een leuk extraatje voor de ludieke Molkijker, minder voor de échte Molfans. Maar op die manier is er wel voor beiden een platform. De eerste groep kijkt naar CDM, de tweede komt hier naar het forum 😉

Uiteindelijk waren de beste afleveringen van CDM die tijdens corona, toen er geen publiek was, er minder gezeverd werd, de analyses grondiger waren, et cetera. Denk aan Kaat die in Griekenland doorhad dat bij de parachutesprong de Mol gebrieft was geweest over de al dan niet keuze voor pasvragen. Dat mis ik wanneer de cafésfeer overheerst. Maar again, ik snap wel dat het past voor de gemiddelde tv-kijker.

Enne... Jammer voor Gilles VB, maar ik vind het toch beter met Dennis Xhaët eigenlijk.

Soit, ik kijk uit naar aflevering 4 en de gesprekken over de exit van ons aller Philippe. Ik hoor er in elk geval veel goeds over.

Mollenjager-DT16 apr 2022, 09:22

767  Yens
Hetgeen mij vooral stoort aan CDM dit jaar is dat er enkel nog een panel van 'BV's' is, die het merendeel van de tijd niet grappig zijn en die vooral daar zijn om zichzelf te promoten ipv. de opdrachten echt te analyseren. Liever toch tenminste 1 oud-kandidaat zoals vroeger. Ze hebben zoveel oud-kandidaten die ze kunnen vragen, maar ze maken er geen gebruik van...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7