Taupe077 schreef:Maar ik heb in afl. 1 na deze opdracht op Joke gegokt en dan hou ik vol tot ze eruit ligt en ga ik niet elke dag een andere mol aanduiden zoals sommigen hier doen 
Ja hoor, dat kan ik begrijpen. Ik was in het begin zo overtuigd van Katrien dat niks of niemand me kon overtuigen van het tegendeel. Katrien lag er dan uit en dan moest ik natuurlijk op zoek naar iemand anders.
Op dat ogenblik leek Pascale toch wel een valabele kandidaat, vooral dan omdat ze in de 4e aflevering bij de verfbom proef, zo irritant in de microfoon zat te roepen en onverklaarbare dingen (zoals het verdwijnen van de kleuren in de film) niet opmerkte. In de 5e aflevering deed ze weinig "molachtig" behalve dan misschien dat terugkeren naar het spiegelpaleis was om tijd te verliezen, maar het kan ook gewoon zijn dat ze de proef zeker wou doen slagen. Mijn keuze voor haar is ook ingegeven door het feit dat ik eigenlijk hoop dat de mol dit keer eens terug iemand van "rijpere leeftijd" is.
Bij de voorstelling van de kandidaten kwam Baha bij me over als sterk lijkend op Gilles, de mol van 2 jaar geleden en Joke lijkend op Eline, vandaar dat ik hen al minder verdacht. Dit gezegd zijnde, kan ik gerust leven met Baha als mol omdat ik hem een echte sympathieke gast vindt, met Joke heb ik dat gevoel minder

.