Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

james.waker06 mei 2018, 13:07

417
Holmes schreef:In deze versie is de toon idd te horen maar als je naar het origineel luistert hoor je nauwelijks iets.
Het was sowieso een feit dat de dominoblokjes op een heel duidelijk in beeld gebrachte nul stonden.
Zouden ze bewust met een heel stille toon gestart zijn om er niet onmiddellijk de aandacht op te vestigen ?

Nu zitten we wel nog met die 7 ... verwijzend naar mogelijke ontmaskering in aflevering 7 ?
ik hoor de toon niet maar zoals gezegd zal dat wel aan mijn gehoor liggen... maar aangezien er meerdere de "0" horen ga ik er vanuit dat dit klopt , waarvoor dank voor de melding, want ik vind dit niet onbelangrijk

we hebben nu het complete telefoonnummer van de mol gevonden

het enige rare is dat we er een "7" voor staat

die 7 kan evt verwijzen naar de 7e kandidaat op de groepsfoto : LLoyd
ook is het Lloyd die op dat moment belt, dus het kan ook verwijzen, hou je klaar hier komt mijn telefoonnummer :

mvg

Lodewijk06 mei 2018, 13:10

146
Holmes schreef:In deze versie is de toon idd te horen maar als je naar het origineel luistert hoor je nauwelijks iets.
Het was sowieso een feit dat de dominoblokjes op een heel duidelijk in beeld gebrachte nul stonden.
Zouden ze bewust met een heel stille toon gestart zijn om er niet onmiddellijk de aandacht op te vestigen ?

Nu zitten we wel nog met die 7 ... verwijzend naar mogelijke ontmaskering in aflevering 7 ?
Volgens mij is die 7 echt gewoon stom toeval dat dat in de aflevering is geraakt... Ik dacht eftjes: keuze 7 als je naar dat telefoonnummer belt maar dan legt ie gwn af, dusja

chicawah.janssen06 mei 2018, 13:14

8153
Lodewijk schreef:Volgens mij is die 7 echt gewoon stom toeval dat dat in de aflevering is geraakt...
Als je weet hoeveel werk er gemaakt wordt van de montage, denk ik niet dat de makers een "toevalligheid" over het hoofd gezien zullen hebben.

Holmes06 mei 2018, 13:17

395
Lodewijk schreef:Volgens mij is die 7 echt gewoon stom toeval dat dat in de aflevering is geraakt... Ik dacht eftjes: keuze 7 als je naar dat telefoonnummer belt maar dan legt ie gwn af, dusja
Zo toevallig lijkt me dat niet. Het geluid zat niet in de originele opname en is er dus bewust nadien bij gemonteerd.
Het is wel op een moment dat iemand een gsm in de handen heeft en een nummer vormt....

Jansen06 mei 2018, 13:21

3423  Yens
Holmes schreef:Zo toevallig lijkt me dat niet. Het geluid zat niet in de originele opname en is er dus bewust nadien bij gemonteerd.
Het is wel op een moment dat iemand een gsm in de handen heeft en een nummer vormt....
Zou het ook niet gewoon de hint zijn om te zeggen: "Geluidje gehoord? Ga nu verder op zoek naar dit geluid in de volgende afleveringen".

Lodewijk06 mei 2018, 13:25

146
eveline.vanhemel schreef:Zou het ook niet gewoon de hint zijn om te zeggen: "Geluidje gehoord? Ga nu verder op zoek naar dit geluid in de volgende afleveringen".
Ja het lijkt mij dan ook eerder zoiets...

chicawah.janssen06 mei 2018, 13:39

8153
eveline.vanhemel schreef:Zou het ook niet gewoon de hint zijn om te zeggen: "Geluidje gehoord? Ga nu verder op zoek naar dit geluid in de volgende afleveringen".
Hopelijk is het dat, dan klopt alles netjes.

james.waker06 mei 2018, 13:56

417
dat kan natuurlijk... maar volgens mij heeft de '7' ook een betekenis... we zullen het antwoord maar weten over een goeie 2 weken denk ik

Curio06 mei 2018, 14:35

53
james.waker schreef:dat kan natuurlijk... maar volgens mij heeft de '7' ook een betekenis... we zullen het antwoord maar weten over een goeie 2 weken denk ik
Kan het niet gewoon zijn dat we de oplossing gaan vinden in aflevering 7? 😛 (wishful thinking... 😉 )

nele.pottie06 mei 2018, 14:40

62
Curio schreef:Kan het niet gewoon zijn dat we de oplossing gaan vinden in aflevering 7? 😛 (wishful thinking... 😉 )
Ik hoop dat vooral (en ik denk wel dat dat zal komen). Uiteindelijk moet er nog iets met dat nummer gebeuren en aangezien dat er al in elke aflevering een nummer zat en het nummer nu compleet is, moet er wel een vervolg komen.

Jansen06 mei 2018, 14:41

3423  Yens
Curio schreef:Kan het niet gewoon zijn dat we de oplossing gaan vinden in aflevering 7? 😛 (wishful thinking... 😉 )
Lijkt me evident dat dit zal gebeuren 😃. Het kan niet anders dat er nog iets moet volgen om deze theorie "af te maken" 🙂. En in de vorige edities zat de ultieme clue van "rode draad" altijd in de zevende aflevering 🙂.

EDIT: Nele was me voor 🙂

Lodewijk06 mei 2018, 14:50

146
nele.pottie schreef:Ik hoop dat vooral (en ik denk wel dat dat zal komen). Uiteindelijk moet er nog iets met dat nummer gebeuren en aangezien dat er al in elke aflevering een nummer zat en het nummer nu compleet is, moet er wel een vervolg komen.
Zolang het maar geen boodschap inspreken in de voicemail is, want die staat vol 😃
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 57