Ik heb het geluidsfragment dat hier gepost is eens omgedraaid (omdat er in de vorige aflevering een proef was waarin ze dit moesten doen). Ik hoor er zelf niet direct iets in maar andere misschien wel
https://clyp.it/d5jt4ks4
Lodewijk schreef:Volgens mij is die 7 echt gewoon stom toeval dat dat in de aflevering is geraakt... Ik dacht eftjes: keuze 7 als je naar dat telefoonnummer belt maar dan legt ie gwn af, dusjaZou het niet gewoon de hint zijn dat er met die biepjes een telefoonnummer kan gevormd worden? Lloyd heeft op dat moment net het telefoonnummer gevormd.
james.waker schreef:dat kan natuurlijk... maar volgens mij heeft de '7' ook een betekenis... we zullen het antwoord maar weten over een goeie 2 weken denk ikMisschien zit hier toch ook weer een religieuze verwijzing (dus naar Holy Pieter) in.
Mateo schreef:Misschien zit hier toch ook weer een religieuze verwijzing (dus naar Holy Pieter) in.ofwel een verwijzing naar het KINDSE... de ZEVEN geitjes
Het getal '7' komt heel vaak voor in de bijbel, zie het onderstaande en de link naar 'Holyhome' onderaan; hiervan vind ik vooral de 'zeven schalen der gramschap' interessant:
Citaat:
"Daarom is ook het getal zeven karakteristiek voor een boek als Openbaring, waarin de voleinding en voltooiing van Het Plan Gods’ profetisch wordt voorgesteld. Het getal zeven wordt dan opmerkelijk vaak in het laatste Bijbelboek gebruikt en het komt zelfs in elf gevallen aan de orde:
1e Zeven bazuinen [Openbaring 8:1-9 & 8:21]
2e Zeven donderslagen [Openbaring 10: 3-4]
3e Zeven geesten Gods [Openbaring 1:4]
4e Zeven Gemeenten [Openbaring 1:11]
5e Zeven gouden kandelaren [Openbaring 1:12]
6e Zeven horens [Openbaring 5:6]
7e Zeven koppen [Openbaring 12:3]
8e Zeven ogen [Openbaring 5:6]
9e Zeven sterren [Openbaring 1:16 & 20
10e Zeven schalen van gramschap [Openba...
eveline.vanhemel schreef:Zou het ook niet gewoon de hint zijn om te zeggen: "Geluidje gehoord? Ga nu verder op zoek naar dit geluid in de volgende afleveringen".Denk ik ook.
nele.pottie schreef:Heeft er iemand eigenlijk geprobeerd om om 19:26 te bellen? Ikzelf kon niet maar had dat wel eens willen proberen.Juist geprobeert, duurde langer dan vorige keer om reactie te krijgen en ging ook niet naar de biep van een voicemail.
Frolva schreef:Denk ik ook.Het cijfer komt inderdaad niet in beeld. We horen wel Lloyd een cijfer zeggen dus dat is waarschijnlijk de boodschap: "let op dergelijke geluiden gecombineerd met cijfers".
Cijfer '7' komt ook niet in beeld.
Frolva schreef:Denk ik ook.De vier in aflevering 2 wel? Ik heb al gezocht maar ik zie ze niet in het shot.
Cijfer '7' komt ook niet in beeld.