Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

chicawah.janssen07 mar 2017, 13:52

8153
eveline.vanhemel schreef:Alleen al het gedacht, een combine van Davey en Robin als saboteurs, jakkes :twisted:
Volgende week komt een proef Robin tegen de rest.
Robin wordt vastgebonden en geblinddoekt. De anderen mogen hem elk een tattoo zetten. Per tattoo kan de groep € 1000 verdienen. Laat hij die tattoo op een zichtbare plaats zetten, dan wordt dat bedrag verhoogd tot € 1500. Laat hij geen enkele tattoo zetten, dan kost dat de groep € 5000.
En dan zullen de anderen zeggen "Maar allee! Da gaat hier wel om € 5000 hé!".
:twisted:

OrthoMol08 mar 2017, 10:00

219
chicawah schreef:Volgende week komt een proef Robin tegen de rest.
Robin wordt vastgebonden en geblinddoekt. De anderen mogen hem elk een tattoo zetten. Per tattoo kan de groep € 1000 verdienen. Laat hij die tattoo op een zichtbare plaats zetten, dan wordt dat bedrag verhoogd tot € 1500. Laat hij geen enkele tattoo zetten, dan kost dat de groep € 5000.
En dan zullen de anderen zeggen "Maar allee! Da gaat hier wel om € 5000 hé!".
:twisted:
Hm tiens, en Robin die 'bang' vh donker is, dat wordt spannend 😃 ....
Wordt het een echte tattoo of een afwasbare? Als de andere kandidaten vermelden - zoals Robin in elke aflevering steevast pleegt te doen - dat het om 5000 £ gaat, dan betekent dat wsl dat er nt veel gaat gebeuren dan.. hoe saboteer je een tattoo opdracht? Daar moet ik ns ff mn brein op loslaten 😉 halverwege de tattoo alles saboteren wegens de moeilijke huid van Robin ofzo.. 😃

chicawah.janssen08 mar 2017, 10:19

8153
aikoo.altitude schreef:Hm tiens, en Robin die 'bang' vh donker is, dat wordt spannend 😃 ....
Wordt het een echte tattoo of een afwasbare? Als de andere kandidaten vermelden - zoals Robin in elke aflevering steevast pleegt te doen - dat het om 5000 £ gaat, dan betekent dat wsl dat er nt veel gaat gebeuren dan.. hoe saboteer je een tattoo opdracht? Daar moet ik ns ff mn brein op loslaten 😉 halverwege de tattoo alles saboteren wegens de moeilijke huid van Robin ofzo.. 😃
Hij mag voor de opdracht op een stoel zitten. Dat is lager dan 1 meter, dus hij mag niet klagen 😉
Ik dacht eerder aan iets om te zien of hij de anderen vertrouwt, zoals in reeks 2 waarbij geblinddoekt door hete kolen werd gelopen, men onderworpen werd aan een messenwerper enz.
Dat was nep, maar het ging erom of je de ander vertrouwt.
In het geval van Robins tattoos zouden er bv. 3 nep kunnen zijn (gekriebel en een kleurrijke tattoo maar afwasbaar) en 1 echte. Hij mag zelf 4x beslissen of het ja of nee wordt.
Om hem te troosten wordt hij daarna wel ingesmeerd met Nivea. Hij mag zelfs kiezen wie van de anderen smeert. Weigert die, dan gaat er € 1000 uit de pot. Dan mag Robin zeggen "Komaan, het gaat hier wel om € 1000 hé!".

OrthoMol08 mar 2017, 18:46

219
chicawah schreef:Hij mag voor de opdracht op een stoel zitten. Dat is lager dan 1 meter, dus hij mag niet klagen 😉
Ik dacht eerder aan iets om te zien of hij de anderen vertrouwt, zoals in reeks 2 waarbij geblinddoekt door hete kolen werd gelopen, men onderworpen werd aan een messenwerper enz.
Dat was nep, maar het ging erom of je de ander vertrouwt.
In het geval van Robins tattoos zouden er bv. 3 nep kunnen zijn (gekriebel en een kleurrijke tattoo maar afwasbaar) en 1 echte. Hij mag zelf 4x beslissen of het ja of nee wordt.
Om hem te troosten wordt hij daarna wel ingesmeerd met Nivea. Hij mag zelfs kiezen wie van de anderen smeert. Weigert die, dan gaat er € 1000 uit de pot. Dan mag Robin zeggen "Komaan, het gaat hier wel om € 1000 hé!".
Ik zou dan eerder geneigd zijn te denken van :"het gaat hier wel om mijnen Nivea hè " 😃 , mssn een tattoo van zn Nivea potteke 😂 'ingesmeerd' door Annelies - als ze haar bril bijheeft tenminste - en peptalk van Davey :" ik wil ook wel smeren ze, ik kan da wel zene"

chicawah.janssen08 mar 2017, 18:58

8153
aikoo.altitude schreef:Ik zou dan eerder geneigd zijn te denken van :"het gaat hier wel om mijnen Nivea hè " 😃 , mssn een tattoo van zn Nivea potteke 😂 'ingesmeerd' door Annelies - als ze haar bril bijheeft tenminste - en peptalk van Davey :" ik wil ook wel smeren ze, ik kan da wel zene"
En Sam mag zingen "Robi-in met de tattoo-oos". Dat zal hem kalmeren.
Eline mag Shoholoza-en.
Beter eerst Eline en daarna Sam waarschijnlijk.

matthias.bouquet09 mar 2017, 14:56

171
Openingsmuziek: 'Hammers and Nails' van Jóhan Jóhansson. Een houtbewerker is niet hetzelfde als een timmerman, maar als het naar iemand wijst is het toch eerste personage dat in beeld komt, Davey. 'Niet te vlug terug naar huis komen, hé'. Davey zou dan mol zijn, al dan niet met de volgende personages die in beeld komen Robin en Annelies als finalisten. Als dat waar zou zijn moesten we het inderdaad niet zo ver gaan zoeken.
Ik weet dan wel niet wat ik moet maken van de (volgens een gebruiker op dit forum illegale) pizzanummerplaat.

chicawah.janssen09 mar 2017, 14:58

8153
matthias.bouquet schreef:Openingsmuziek: 'Hammers and Nails' van Jóhan Jóhansson. Een houtbewerker is niet hetzelfde als een timmerman, maar als het naar iemand wijst is het toch eerste personage dat in beeld komt, Davey. 'Niet te vlug terug naar huis komen, hé'. Davey zou dan mol zijn, al dan niet met de volgende personages die in beeld komen Robin en Annelies als finalisten. Als dat waar zou zijn moesten we het inderdaad niet zo ver gaan zoeken.
Ik weet dan wel niet wat ik moet maken van de (volgens een gebruiker op dit forum illegale) pizzanummerplaat.
Nice!

jana.deman09 mar 2017, 15:27

37
ex-molinator schreef:Ik heb het toch al van in het begin gezegd: 2 mollen 😉
en dit linken aan Davey en Robin die afwisselend hetzelfde petje dragen (wit met B op)?
zou maf zijn...

chicawah.janssen09 mar 2017, 15:33

8153
matthias.bouquet schreef:Ik zou het wel tof vinden zou de mol gewoon gewoon in mijn eigen dorp wonen. 🙂
Voorlopig nog steeds 20% kans. Kan volgende week 25% zijn, maar ook nul komma nul.

OrthoMol09 mar 2017, 15:33

219
matthias.bouquet schreef:Openingsmuziek: 'Hammers and Nails' van Jóhan Jóhansson. Een houtbewerker is niet hetzelfde als een timmerman, maar als het naar iemand wijst is het toch eerste personage dat in beeld komt, Davey. 'Niet te vlug terug naar huis komen, hé'. Davey zou dan mol zijn, al dan niet met de volgende personages die in beeld komen Robin en Annelies als finalisten. Als dat waar zou zijn moesten we het inderdaad niet zo ver gaan zoeken.
Da's goeie peptalk van Davey's vriendin, mssn was het eerder Davey die de vlooien overkreeg vh slapen bij zn hond 🙂 .
Zelf zou ik ook ni graag vroeg terug thuis komen van dit spel, wie wel trouwens?
Ik heb nen anderen Mol voor ogen dan jij, en hij staat net naast Davey wat 'n memorabele foto zal worden als ik juist zit met mn bevindingen. En wat die pizzanummerplaat betreft ; ook daarvan heb ik een gans andere benadering met gans andere betekenis 'one that makes sense' . Ik ben ook id overtuiging dat we het soms te ver gaan zoeken, en dat bepaalde hints edm onder onze neus worden geschoven waardoor we d'er gewoon over zien. Natuurlijk is dat 'n opmerking die je pas ziet na een aantal afleveringen, en den éne is er al rapper mee weg dan de andere 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10