Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

brecht.coninx13 feb 2017, 16:22

28
Klopgeest schreef:Er stond hier toch een serieuze tip. Gelukkig heb ik hem apart staan, misschien lanceren de dag voor de finale aflevering?
Ja seg, wie A zegt moet B zeggen hé...

Davy13 feb 2017, 18:34

Site Admin  1167  Uma
annie.delen schreef:Omdat mijn petekind meedoet en zij na de begrafenis van mijn vader bijna direct op lange zakenreis moest.
Heb vandaag ook vernomen dat mijn schoonzoon voetbalt met een van de kandidaten. Dus ik heb er twee om voor te supporteren.
annie.delen schreef:Neen. Ik bedoel dat ze lang weg moest eind oktober begin november.
MolSchip schreef:Ah zo dus, maar jij weet dus toch ongeveer wanneer ze terug thuis is gekomen?
Dus hoelang ze in het spel bleef..
brecht.coninx schreef:Ik ben echt enorm benieuwd naar deze info haha
Is het niet leuker om De Mol te zoeken op basis van de afleveringen, proeven en eventueel verborgen hints?
Allerlei achter-de-schermen speurwerk bij productie of in het (privé)leven van de kandidaten vind ik persoonlijk totaal overbodig.
Ik zou het zelfs jammer vinden om op zo'n manier vooraf al te weten te komen wie De Mol is.

ex-molinator13 feb 2017, 18:56

3483  Uma
100% en nog meer akkoord met Davy.
"Inside"-info verbrodt het spel voor iedereen.
En zou het einde van de Mol-reeks kunnen betekenen.

ex-molinator13 feb 2017, 22:12

3483  Uma
Beetje offtopic maar mijn bericht hoort toch in dit topic.

De aflevering van vandaag (afl 2 dus) was spannend, verrassend, met weer fantastische opgezette opdrachten. Kortom, weer veel plezier aan gehad.

Dus: als 't er ier één met inside-info het spel verkl**t dan beschouw ik dat als een terroristische aanslag en trek ik die eigenhandig door de internetkabels om die vervolgens voor de leeuw te gooien nadat ie door de aap misbruikt is (die persoon natuurlijk, niet de leeuw).