Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

skred16 feb 2017, 15:32

110  Uma
Noptje schreef:Als ik in mijn '8 theorie' blijf (zie andere topics)
De muziek bij de eerste beelden van aflevering 1, is muziek van The Hateful Eight.

Noptje16 feb 2017, 15:34

181
skred schreef:De muziek bij de eerste beelden van aflevering 1, is muziek van The Hateful Eight.
yup was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik je post in het andere topic las 😉
Hans is ook de 8ste deelnemer die in beeld gebracht wordt tijdens de openingsbeelden 🙂

Zoveel verschillende theorieën die allemaal wel kunnen kloppen, maar die allemaal ook gemakkelijk te ontkrachten zijn....
Een groot compliment voor de programmamakers zou ik zeggen!

annie.delen16 feb 2017, 15:55

238  Uma
ex-molinator schreef:Hahaha, schitterend, dit is de beste. En nu even een uurtje het Z-Afrikaans staatsblad lezen 😃

Oke ik heb het begrepen. U lacht mij uit.

ex-molinator16 feb 2017, 16:01

3483  Uma
annie.delen schreef:Oke ik heb het begrepen. U lacht mij uit.
Nee hoor, juist integendeel. Ik vind het een heel leuke vondst.
Je kan veel vinden met die cijfers maar dat je op het Z-Afrikaans Staatsblad komt maakt het net zo bijzonder.

Ik geloof niet dat er een link is via het nummer en dan zeker niet via een oud nr van een Staatsblad, maar dat is een mening die ik over heel veel vaststellingen heb, wat niet wegneemt dat ze scherp gevonden kunnen zijn of juist omwille van iets speciaal een bijzondere vondst zijn (en in dit geval is de link met Z-Afrika heel toepasselijk).

Mocht je echt de indruk gekregen hebben dat ik je aan het uitlachen was, neem aan van mij dat het echt zo niet bedoeld was.

masterveecee16 feb 2017, 16:41

3547  Sven
Heb toch ook een stad staadsblad doorbladerd, zonder succes.
Gaat over telecom, maar daar ook geen link gevonden

billie.holiday16 feb 2017, 18:30

462  Bert
Goed gevonden , ik heb er ook al zitten in bladeren.

annie.delen16 feb 2017, 18:55

238  Uma
Misschien moeten we het logo van de krant of de naam ICASA in het ook houden

jeroen.heremans17 feb 2017, 12:49

1
37295 is de postcode van Johannishus, Zweden.

Kan een verwijzing zijn naar Johannes (apostel), Johannes de doper of simpelweg Hans?

Mūses . .17 feb 2017, 12:58

90
Uit mijn zodiak-analyse; en voor wie zich zot staart op dit getal (+ ik kan er natuurlijk volledig naast zitten) :

"Dierenproef —> de 37295-code op de muis —> NGC 3729 = Grote Beer (sterrenbeeld; zie t-shirt v. Sam) + 5 (= 5de op het vliegtuig : Sam)."

[ external image ]

billie.holiday17 feb 2017, 13:30

462  Bert
Als het nu eens geen muis was maar een rat. Je hebt van die kleine ratjes maar de naam schiet mij niet te binnen . Mongoolse rat gerbil die lijken op muizen .
De rat = verrader . Als die 5 een 6 was geweest , was het de geboortedatum van Robin 29/6/73. :(

Zatte Ru17 feb 2017, 13:40

28
billie.holiday schreef:Als het nu eens geen muis was maar een rat. Je hebt van die kleine ratjes maar de naam schiet mij niet te binnen . Mongoolse rat gerbil die lijken op muizen .
De rat = verrader . Als die 5 een 6 was geweest , was het de geboortedatum van Robin 29/6/73. :(
dat lijkt me wel heel erg ver gezocht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15