Inderdaad.
Plus, Niet enkel focussen op de volgende proef waar 3.000€ te verdienen viel.
Als scrabble speler ben je veel beter geplaatst om het huidige spel te verprutsen, en geld te verliezen. Hetgeen ze met verve hebben gedaan.
geert.corens schreef:Wie zegt er dat die 3000 Euro sowieso werd uitgekeerd ? Wat als noch Hans, noch de groep het juiste café hadden gevonden ?Als ze de laatste koffer gingen opendoen, dan hadden ze het telefoonnr van het cafe, dus ik zie niet in hoe de proef niet zou slagen. Het was gewoon een kwestie van tijd, ofwel was Hans' vrouw er eerst, of anders de groep. Het geld was sowieso weg voor de makers.
FlightWolf23949 schreef:Het doel van de mol is om geld UIT de groep te halen/houden. & zeg is eerlijk, wie zou er nee zeggen tegen een cadeau van €3000? Iedereen kan da wel gebruiken.Ik bedoel dit natuurlijk in het opzicht dat Hans de mol niet is, als mol ga je dan toch proberen dat de groep het geld binnen haalt, ipv hans, op die manier kan dat gewonnen geld nog terug verdwijnen.
Edit; Zeker als je de mol bent, aangezien je dan zelf geen geld krijgt (enkel de winnaar krijgt het verzamelde bedrag.)
rob.reynders schreef:Ik bedoel dit natuurlijk in het opzicht dat Hans de mol niet is, als mol ga je dan toch proberen dat de groep het geld binnen haalt, ipv hans, op die manier kan dat gewonnen geld nog terug verdwijnen.Ik vrees dat we daarover een andere mening hebben
Nlls schreef:Wie zegt dat zij dat uiteindelijk niet gedaan hebben?Dat werd idd niet duidelijk in beeld gebracht of ze dat al dan niet deden. Daarom zeg ik 'vermoed ik'
Voor het laatste woord te vinden, hadden ze 15 minuten de tijd.
Ze hebben geen woord gevonden, maar er komt volgens mij niet in beeld wat ze wel gedaan hebben?
Alleen naar een woord gezocht of...?
Alleen is het dan raar dat ze niet eerst bij het ei waren
Noptje schreef:Als ze de laatste koffer gingen opendoen, dan hadden ze het telefoonnr van het cafe, dus ik zie niet in hoe de proef niet zou slagen. Het was gewoon een kwestie van tijd, ofwel was Hans' vrouw er eerst, of anders de groep. Het geld was sowieso weg voor de makers.In dat geval zou de mol dus altijd voor het persoonlijk geld gaan (logisch, wie zou er nu neen zeggen tegen 3.000 euro?) en zou men dus altijd weten wie de mol is omdat hij in de meeste gevallen toch een voordeel heeft tov de andere kandidaten...
En ik zie echt niet in, waarom de mol geen persoonlijk geld zou kunnen verdienen? Enkel en alleen omdat hij de mol is?
Wat maakt het voor de programmamakers uit, of ze die 3000€ naar Jan of naar Piet moeten uitkeren op het einde van de rit?
oldgrumpy schreef:Er is 1 ding dat ik niet begrepen heb.Was me ook opgevallen, allicht hebben bewakers de struisvogels al laten verdwijnen uit de doolhof.
Ze weten dat het ei niet gevonden is en op dat moment mag iedereen gaan zoeken naar het ei maar Annelies loopt daar rond zonder helm en beschermingsvest ??
commisaris Witse schreef:Was me ook opgevallen, allicht hebben bewakers de struisvogels al laten verdwijnen uit de doolhof.Dat dacht ik ook.