ex-molinator schreef:We hebben de laatste 3 vragen ook niet gehoord - wie weet wat daar nog tussen zat.Awel, dat had ik nu graag eens geweten zie.
ex-molinator schreef:We hebben de laatste 3 vragen ook niet gehoord - wie weet wat daar nog tussen zat.Awel, dat had ik nu graag eens geweten zie.
chicawah schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo halsstarrig op Monet blijft hameren.Ik doelde eigenlijk niet op MOnet of MAnet, maar wel op het feit dat deze proef gewoonweg niet winnen was. Productie kon hier altijd een weg vinden om te beslissen dat het fout was.
Dé schilder van hét bekende Déjeuner sur l'herbe is Manet. Punt.
Dontor schreef:Ik doelde eigenlijk niet op MOnet of MAnet, maar wel op het feit dat deze proef gewoonweg niet winnen was. Productie kon hier altijd een weg vinden om te beslissen dat het fout was.Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo ver zouden gaan. Volgens mij was voor hen het juiste antwoord gewoon Manet.
chicawah schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo halsstarrig op Monet blijft hameren.Monet heeft ook een schilderij met die naam gemaakt.
Dé schilder van hét bekende Déjeuner sur l'herbe is Manet. Punt.
chicawah schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat ze zo ver zouden gaan. Volgens mij was voor hen het juiste antwoord gewoon Manet.... en hebben ze er nooit bij stil gestaan dat ook Monet een schilderij maakte met exact dezelfde titel zeker
Maar misschien doe ik hier een "Bertrandke": naïef...
Délégee schreef:Monet heeft ook een schilderij met die naam gemaakt.Dat weet ik. Het is hier trouwens al tot in den treuren geschreven.
De verwarring is dus volkomen begrijpelijk.
sandra.impe schreef:Misschien weer ver gezocht, maar omdat ik het ook vreemd vind dat er 2 goeie antwoord zijn, vraag ik me af of hier een tip in schuilt, mAnet en mOnet.Nice!
sAm mOl ? Oke in Annelies en Davey zit ook een A, maar zowel in Sam, mol, monet en manet, zit een M.....just my 2 cents....
chicawah schreef:Ik zeg alleen: De schilder van HET BEROEMDE Déjeuner sur l'herbe is mAnet. Punt.”Ik weet het niet, als ik beide schilderijen bekijk, vind ik ze allebei bekend
eveline.vanhemel schreef:Ik weet het niet, als ik beide schilderijen bekijk, vind ik ze allebei bekendBij Déjeuner sur l'herbe denk ik toch meteen aan die blote madam hoor! 'k Heb het trouwens altijd heel oneerlijk gevonden dat zij haar kleren moest uitdoen terwijl die meneren de hunne mochten aanhouden.:
1. Manet
[ external image ]
2. Monet
[ external image ]