Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen18 mar 2018, 22:29

3423  Yens
Kobe schreef:Ik hoop echt zo hard op de priester!!
Of hij de mol is of niet... ik vind het wel super origineel dat er een priester in het programma zit 😛 Ik ben echt nieuwsgierig hoe hij zich zal gedragen 🙂.

Vermoljoen18 mar 2018, 22:29

2354  Uma
yevo schreef:Als ik het goed opheb is er een comment van dit forum in het programma geweest? Leuk dat ze het in de gaten houden 😃
Jupp, ik was het!

Vermoljoen18 mar 2018, 22:30

2354  Uma
eveline.vanhemel schreef:Of hij de mol is of niet... ik vind het wel super origineel dat er een priester in het programma zit 😛 Ik ben echt nieuwsgierig hoe hij zich zal gedragen 🙂.
Een priester die levend wordt begraven... Ben eens benieuwd!

Jansen18 mar 2018, 22:30

3423  Yens
robbe.vermesen schreef:Jupp, ik was het!
En mijn reply er op 😉

Vermoljoen18 mar 2018, 22:32

2354  Uma
Ik vind het jammer dat de app nu weg is.... I.p.v. de aap is er nu een 'stemsite'... Heel zwak als ik eerlijk moet zijn.

renzo.verdonckt18 mar 2018, 22:36

90  Uma
Ik probeerde meteen de namen van iedereen te onthouden. Mijn mond viel open toen ik het woord ‘priester’ in beeld zag dat ik totaal niet meer op die man zijn naam heb gelet. Een leuke diverse groep kandidaten. Het speuren kan weer beginnen!

Vermoljoen18 mar 2018, 22:44

2354  Uma
renzo.verdonckt schreef:Ik probeerde meteen de namen van iedereen te onthouden. Mijn mond viel open toen ik het woord ‘priester’ in beeld zag dat ik totaal niet meer op die man zijn naam heb gelet. Een leuke diverse groep kandidaten. Het speuren kan weer beginnen!
Idd! Mijn mond viel ook helemaal open, het was trouwens Pieter. Ik heb er zin in. Al ben ik toch een beetje verschoten van de kandidaten. Ik had een totaal andere groep in mijn hoofd. Ik merk dat er niet veel jonge mensen inzitten. Deelnemers van vorige 2 jaren waren fantastisch, dus dat zal dit jaar ook wel zijn!

renzo.verdonckt18 mar 2018, 22:52

90  Uma
robbe.vermesen schreef: Deelnemers van vorige 2 jaren waren fantastisch, dus dat zal dit jaar ook wel zijn!
Absoluut, Robbe. Daar ben ik nu al van overtuigd! 😃

Sam18 mar 2018, 23:13

35
Joke de dierenarts uit Tielt staat al op mijn verdachtenlijstje 😉

Ik vind ook nergens meer die 'hint' terug over het grondplan van Mol die in Tielt gespot is. Heel verdacht!

Let the games begin.

ex-molinator18 mar 2018, 23:35

3483  Uma
Klaartje schreef:OK, prima, 40 minuten, met waarschijnlijk ongeveer 15 min reclame ertussen, dat is dus 25 min effectieve tv-tijd. Opnemen en maandagmorgen tijdens het ontbijt bekijken: reclame doorspoelen en afspelen op snelheid x2 met de digibox: op een dikke tien min zijn we dus weer helemaal bij.
Ik heb net op de site gekeken, gedownload, en ben blij dat ik de TV niet aangezet heb voor 40 minuten tijdverlies, het waren er maar 25. Ach ja, tenminste al een beeld van de 10 deelnemers en op het eerste gezicht heb ik al 1 niet-mol (puur gevoelsmatig).

Davy18 mar 2018, 23:48

Site Admin  1167  Uma
yevo schreef:Als ik het goed opheb is er een comment van dit forum in het programma geweest? Leuk dat ze het in de gaten houden 😃
Klopt... deze had ik ook al eens zien passeren 😉
OrthoMol schreef: Het moet er om te bakken en braden geweest zijn ( Of GDC is 'n type wat snel verbrand in de Zon tijdens activiteit, dat kan natuurlijk ook ) want aan zn neusvleugel is duidelijk te zien dat hij verbrand en verveld is geweest.
masterveecee schreef:@Davy: zijt gij niet die kerel in zijn blauw (jeans?)hemd die langs de muur zat, beetje verder van de BV? Indien ja: Gespot! 😎
Mis! 😎 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16