sara.pantoja schreef:Mocht het toch een hint zijn, er is maar 1 kandidaat die iets (zelfs 2) van Kendrick Lamar in zijn playlist heeft staan: LloydDie had ik zelfs nog niet opgemerkt... misschien bewust een hint die op meerdere manieren kan geïnterpreteerd worden.
chicawah schreef:Of misschien vonden ze die clip mooi en hebben ze zich erdoor laten inspireren.Het is alleszins wel een mooi shot in de trailer
Frolva schreef:Als het overduidelijk is, moet je toch kunnen zeggen wie van de twee het is?Het is een blauwe grafsteen dus daar lagen Katrien en Pascale begraven. daarom zegt ze overduidelijk één van die twee![]()
Kunnen natuurlijk ook kinder-/jeugdfoto's zijn.
Volgens mij is het Jeffrey, overduidelijk.
Mateo schreef:Ongelofelijk! Dit is nu precies waar ik het afgelopen uur naar heb zitten kijken, telkens weer denkend:Soms begin ik ook wel dingen te zien die er niet zijn ...
Is dat nou een paar ogen? En dan weer: Nee, ik verbeeld me dit maar en zie dingen die er niet zijn.
Vervolgens de foto vergroten, spiegelen, op black and white zetten, enzovoort. Daarna weer tegen me zelf zeggen: dit is gestoord en er zijn hier geen ogen te zien.... of toch wel?
En nu kom jij precies hiermee!
Geweldig leuk!