Misschien komt Bruno gewoon niet verder dan: "Ik weet het, X is de mol."
Waarop de makers misschien nog proberen: "En heb je verder nog iets verdacht gezien?"
Bruno: "Nee, niet echt. Enkel X, want die is duidelijk de mol."
Jay-Lo schreef: ...Wat misschien net de bedoeling is.
Kaat was al zo verdacht en dan gaan ze bij de montage ook dit er nog eens bijsteken. Nu zakt ze toch op mijn lijstje.
Jay-Lo schreef:Dat ze dat daadwerkelijk ook gedaan heeft. En ze zit nog in het spel, en ze had geen pasvragen. Dus al de rest zit compleet fout, nee Eva was nog meer fout. Maar we weten natuurlijk niet op wie Eva heeft gestemd. Ze voert wel een proef uit met Bas en Bas wordt aan tafel ook nog eens gekozen als beleefdste en krijgt een voordeel. Ze vertrouwt Bruno haar pasvragen toe dus die was het niet. Uit de vorige aflevering leek ze toch vooral Axel te wantrouwen.Eva zet alles op bijvoorbeeld Bas en heeft niks juist. Kaat zet alles op Eva en heeft 1 vraag juist M/V want Elisabet is de mol. Louter als voorbeeld.
Kaat was al zo verdacht en dan gaan ze bij de montage ook dit er nog eens bijsteken. Nu zakt ze toch op mijn lijstje.
Taupe077 schreef: Eva zet alles op bijvoorbeeld Bas en heeft niks juist. Kaat zet alles op Eva en heeft 1 vraag juist M/V want Elisabet is de mol. Louter als voorbeeld.Ja, zoiets dus.
Dominique schreef:Wat misschien net de bedoeling is.Maar blijkbaar zakt ze niet op het lijstje van de meeste mensen. Ze is de meest verdachte persoon!
magali.dereu schreef:Toch vreemd dat het telkens Kaat is die ze in een slecht daglicht stellen: vorige week met de spin die ze duidelijk wist zitten en niks tegen Eva zei? Vandaag door Eva openlijk als haar mol te outen? Persoonlijk lijkt dit op overkill om haar als de mol te framen, anderzijds kunnen het ook gewoon acties zijn van een kandidate die 1 persoon duidelijk verdacht: Eva, en is ze nu de meest gelukkige kandidaat dat Eva blijkbaar nog meer foute antwoorden gegeven heeft.
Maar blijkbaar zakt ze niet op het lijstje van de meeste mensen. Ze is de meest verdachte persoon!