Of de 2 verwijst naar de tweede kandidaat in dit spel ...
Dus zeer gevaarlijk weer dit. Doet me denken aan alle complotten rond Robin die puur toeval waren in dat geval.
Misschien is het hier meer maar toch nog eventjes afwachten.
Jay-Lo schreef:Zullen we eerst eens kijken of er nog 'fouten' in de intro's zitten? Want #2 kunnen we blijkbaar in alle richtingen gebruiken.Dat is heel veel werk JayLo.
Klaartje schreef:Dat is zo, vorig jaar zijn er ook mensen volledige afleveringen gaan terug bekijken om het biepje te vinden. ik zal zelf ook eens kijken of ik iets zie.
Dat is heel veel werk JayLo.
Heb gisteren al eens snel alle intro's bekeken (op mijn tv, alles staat nog op de HD recorder), maar niet echt iets gevonden. Maar toen besefte ik dat het geen sinecure zal zijn, want om fouten in de intro's te ontdekken, ben je eigenlijk ook verplicht om die introbeelden te gaan vergelijken met de beelden in de echte, volledige vorige afleveringen! Ga er maar aanstaan! Goed beseffende dat ik nu al niet gezien had wat Math wel had opgemerkt.
Taupe077 schreef:Of de 2 verwijst naar de tweede kandidaat in dit spel ...Ik denk dat je bij een tip als deze de gehele context er moet bijnemen. (Lees Survival Skill #2)
Dus zeer gevaarlijk weer dit. Doet me denken aan alle complotten rond Robin die puur toeval waren in dat geval.
Misschien is het hier meer maar toch nog eventjes afwachten.
janne.adams schreef:Voor zij die het nog niet met hun eigen ogen hebben kunnen zien, zijn hier de betreffende beelden.Mooi gevonden en bedankt voor de beelden. Was me niet geheel duidelijk maar dit lijkt echt wel een tip inderdaad!
Aflevering 5:
Intro aflevering 6:
Mijn theorie: de mol nam deel aan survival skill #2.
Moldedju schreef:In elk geval heb ik nergens het onderschrift "Dat is hem" teruggevonden maar het wel gehoord.Hier staat toch duidelijk "dat is hem" terwijl het bordje met de 2 in beeld is?