marc.roose schreef:Ik denk dat ge zo'n schilderij toch in een kwartiertje kunt maken ...Kan best zijn
Eventjes het filmpje gezocht:
https://www.youtube.com/watch?v=vfJlO7iJE-Q
marc.roose schreef:Ik denk dat ge zo'n schilderij toch in een kwartiertje kunt maken ...Kan best zijn
Frolva schreef:Achteraf gezien had ik ook moeten weten dat het rechtse van de mol was.Ik denk de meeste mensen: het had - voor mij toch - een wat kinderlijke uitstraling. Maar uiteindelijk neemt figuratieve kunst toch meer tijd in beslag dan de 'abstracte kunst' van de mol
Maar tijdens de uitzending gokte ik op het linkse.
Mola Lisa schreef:Vanuit mijn elisabettunnel zou ik denken dat het schilderij gemakkelijk kon gemaakt worden in de honeymoonsuite. Michaël mee in het complot en niemand die tortelduifjes zal duvern storen ...Dit gaan ze niet gedaan hebben denk ik. Normaal houden ze de groep die weet wie de mol is zo klein mogelijk. Ik denk ook niet dat het al gebeurt is dat ze de bezoeker ingelicht hebben.
Torremolinos schreef:Wat ik me onmiddellijk afvroeg: Wanneer heeft de mol in het geniep de kans gehad om een schilderij te maken? Dat lijkt me toch al ingewikkelder om ‘s nachts te gaan doen.Het zou wel hilarisch zijn dat we in de terugblik-aflevering Elisabet tijdens haar toiletbezoek plots het schilderij zien maken. Dat zou ik wel geniaal vinden!
- Bas had de mogelijkheid toen hij apart werd gehouden voor de tunnel.
- Axel, toen hij als allereerste werd afgeschoten? Alhoewel dat al veel krapper en riskanter is.
- Elisabet bij het toiletbezoek?
Nog ideëen?
Enne, zou één van hen ergens eens sporen van verf op zijn handen hebben gehad?