Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Mola Lisa07 apr 2020, 09:54

328  Uma
Cedric schreef:Ik ga ervan uit dat dat Dorien is dit keer. De Annelies van dit seizoen. Amper inbreng in de opdrachten, maar wel door een of andere toevalligheid snel doorhebben wie de Mol is.
Door wat jij zegt ben ik eens gaan kijken hoe Dorien er zo snel zou kunnen achter komen. Wat mij dan opvalt is dat de 3 dames uit de groep van de klokken in de eerste aflevering er nog alle drie inzitten. Alleen Gilles, die is als eerste gesneuveld maar die was dan ook niet constant bij de dames.

Moeten we de (voor mij iets te gemakkelijke) hint dat Jolien de naam van Gilles uitspreekt nog voor hij zich voorstelt toch eens herbekijken ?

Delirivm07 apr 2020, 10:51

101  Sven
Mola Lisa schreef:
Door wat jij zegt ben ik eens gaan kijken hoe Dorien er zo snel zou kunnen achter komen. Wat mij dan opvalt is dat de 3 dames uit de groep van de klokken in de eerste aflevering er nog alle drie inzitten. Alleen Gilles, die is als eerste gesneuveld maar die was dan ook niet constant bij de dames.

Moeten we de (voor mij iets te gemakkelijke) hint dat Jolien de naam van Gilles uitspreekt nog voor hij zich voorstelt toch eens herbekijken ?
Als je het artikel leest over de voorbereiding van de eerste proef, dan lees je dat dit in uiterste stilte is gebeurd.
Hieruit zou je kunnen afleiden dat er ook geen namen gebruikt zijn.
Vanaf dat de opdracht effectief begon, konden ze wel praten en is het goed mogelijk dat ze snel namen hebben uitgewisseld, maar dat we dit niet te zien krijgen, want Gilles reageert niet echt verbaasd op het feit dat zijn naam wordt uitgesproken.

Anomolie07 apr 2020, 14:01

64  Uma
Iemand die het interview met Salim in CDM heeft gezien?
Daarin verklaart Salim dat hij nog steeds dezelfde persoon verdenkt dan tijdens de eliminatie waar hij uiteindelijk afviel.
Stel dat Salim juist is met zijn verdenkingen, dat zou dat willen zeggen dat iedereen op dezelfde mol zit en Salim de test het slechtst heeft ingevuld.
Stel dat Salim fout is, dan kan alles nog natuurlijk 🙂.
Maar ik vind het vreemd dat hij nog steeds dezelfde persoon verdenkt. En dat hij dat nog eens vertelt ook...

Maar ik wil jullie ook even meenemen naar de aflevering voor de finale van WIDM? seizoen 20. Daar verdachten alle kandidaten éénzelfde persoon (ik ga hier niet nog meer spoilen door de naam te zeggen). Wat bleek. Het bleek verkeerd te zijn. Sterker nog. De persoon die iedereen verdacht, ging er uit... Een zeer sterke prestatie van de mol dus.. Het kan dus goed zijn dat iedereen verkeerd is. Weinig waarschijnlijk, maar het kan.

Paraceta07 apr 2020, 14:02

717  Sven
Anomolie schreef:Een zeer sterke prestatie van de mol dus..
Eerder barslechte opdrachten waarbij iedereen liep te mollen, waardoor er niets uit af te leiden viel.

BeaVer07 apr 2020, 14:03

1293  Uma
Liever iedereen verkeerd dan iedereen juist.

Anomolie07 apr 2020, 14:07

64  Uma
Paraceta schreef:Eerder barslechte opdrachten waarbij iedereen liep te mollen, waardoor er niets uit af te leiden viel.
Ik geef je gelijk dat het geen super seizoen was qua opdrachten...
Maar om als mol tot aan de finale niet ontdekt te zijn, moet je toch een staaltje kunnen acteren. Zowel tijdens de proeven als er naast...

Paraceta07 apr 2020, 14:12

717  Sven
Mwa, eerlijk gezegd weet ik niet of die kandidaten wel echt met het spel bezig zijn. Sowieso is de Nederlandse versie (toch zeker de laatste seizoenen) maar een zeer flauw afkooksel van onze De Mol.
Maar we wijken af van het onderwerp van dit topic.

Anomolie07 apr 2020, 14:21

64  Uma
Klopt. Terug on topic.
Ik wou alleen maar aangeven dat het kan dat iedereen verkeerd zit.
En dat je uit het interview met Salim in CDM wel wat wijzer kunt worden. Als hij gelijk heeft tenminste.

elkemol07 apr 2020, 14:23

654
Anomolie schreef:En dat je uit het interview met Salim in CDM wel wat wijzer kunt worden. Als hij gelijk heeft tenminste.
maar dat weten we niet en gaan we niet weten voordat we de winnaar kennen...dus kunnen we hier ook niet veel wijzer uit worden, volgens mij...

maxime.schaffers08 apr 2020, 17:49

8
Ik weet niet of het hier al gezegd is of niet, maar wou het toch delen.

Voor mij persoonlijk is Jolien de mol, maar ben wel beginnen twijfelen aan Alina. De rest is voor mij uitgesloten.

Als we terug naar de eliminatie van aflevering 2 gaan kijken zegt de afvaller (Bruno) dat voor hem de mol bij de opdracht van de taarten stond (gespeeld door Alina en Laure). Als hij slim is geweest heeft hij dus niet 1 van deze 2 dames gekozen, maar gespreid over deze 2 (en misschien nog anderen).
Wat ik dus wil weggen is het volgende:

Stel dat Alina de mol is.
Als Bruno hier slim is geweest heeft hij dus gespreid over Alina en Laure (en misschien anderen). Maar hierdoor zou hij wel zeker een aantal vragen juist hebben, want Alina is in dit scenario de mol. Als hij dus over deze 2 gespreid zou hebben vind ik het onmogelijk dat hij als 2e afvalt aangezien anderen niet op het juiste molspoor zouden zitten.

Hierdoor blijf ik bij mijn mol, Jolien.

Addow08 apr 2020, 18:09

Molerator  377  Yens
Iemand ook opgevallen dat Jolien hier zich wat verspreekt vlak voor de eliminatie?
- "Twee van de vvvv... drie mensen waarop dak zit...".
Ik veronderstel dat ze vier wou zeggen. Waarom zou je op vier van de vijf andere kandidaten spreiden... :roll: Makes no sense toch in deze fase van het spel?!
Laatst gewijzigd door Addow op 08 apr 2020, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Mer2808 apr 2020, 18:11

302
Oftewel is ze een mol, oftewel heeft ze geluk gehad om tot hier te geraken en is er 1 persoon die ze helemaal uitsluit terwijl ze de andere 3 toch nog altijd verdenkt. Maar goed opgemerkt, is wel iets om over na te denken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14