Rest de vraag: wat was de hint van Gilles?
DenAcied schreef:Ik denk eigenlijk dat de mol nog voor de eliminatie al zou weten wie rood krijgt in dit geval, niet zeker dat die tijdens de eliminatie nog tips zou krijgen.ik denk ook dat de mol wist wie de afvaller was, dan kan hij/zij mooi inspelen op wat de anderen zeggen en als het misloopt proberen te manipuleren zodat er geen geld wordt binnengebracht. Lijkt mij ook logisch dat de mol het zou weten want het is een opdracht waar er geld kan verdiend worden, dus dan moet de mol toch de kans krijgen om ervoor te zorgen dat er 3 groene pijlen worden afgeschoten (of tijd rekken). Als mol zou ik juist zenuwachtig doen zodat ze mij zouden kiezen, dan ben je al zeker van 1 groene pijl.
Dat er minstens 2 vragen verschil moesten zijn, dat klopt niet. Voor hetzelfde geld zat iedereen er bonk op en kwam het neer op de tijd die ze nodig hadden om de vragen te beantwoorden, want dat speelt ook mee.
chicawah.janssen schreef:Hij was wel héél snel om de pijl van Alina om te gooien.Het lag ook al vast hé. Christian en Salim hadden Alina genoemd, Jolien volgde, dus ze waren met 3. En zo veel tijd was er niet meer over.
De vraag is waarom...
chicawah.janssen schreef:Hij was wel héél snel om de pijl van Alina om te gooien.Omdat de tijd quasi op was en ze hadden telkens maar 5min (of zoiets) om een naam te geven en dus de pijl om te gooien.
De vraag is waarom...