@chicawah.janssen Ja, en het kommetje chips had hij ook in zijn koffer. En typisch Lennart, hij kon het zich niet laten om aan die fles te nippen.
Waeldwann schreef: ↑03 mei 2021, 00:26 Ook al verdenk ik haar niet vond ik het erg vreemd dat Annelotte er voor koos om zich steeds weer in die kleerkast met piepende deur te verstoppen. Daar stond toch ook een bed waarvan de sprei tot op de grond hing? Dan zou ik daar onder gaan liggen hoor. Scheelt een hoop gedoe.Duidelijk in scène gezet. Er hingen camera's op alle verstopplekken. Ofwel hebben Annelotte en Lennart eerst hun verstopplekken kunnen kiezen en zijn vervolgens die camera's daar gehangen, ofwel is er door de productie bepaald waar ze zich moesten verstoppen. Er hing in de kast in de keuken ook een camera. Dus die zat in het plan. Dat neemt uiteraard niet weg dat er meerdere scenario's voorzien waren. In ieder geval, een geniale opdracht.
annie.delen schreef: ↑03 mei 2021, 17:54 Net zoals in de oberbrigade.... Ik denk nog altijd dat Lennart van de 2 glazen wijn gedronken heeft;Nu denk ik ook aan zijn halve liter die op de gang stond te wachten toen hij met Isidoor uit de kamer van "de meisjes" kwam.
happyfello schreef: ↑04 mei 2021, 11:39 Inderdaad op zich vreemd maar hadden ze al niet een fles wijn open gedaan en pas nadien te horen gekregen dat ze nog een extra opdracht moesten uitvoeren ? Je kan toch moeilijk een fles rode wijn open in de keuken laten staan... dan weten P/S dat A/L al in het huis waren... Lijkt me een plausibele snelle oplossing; ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan...Zou ik ook doen.
Skaeg schreef: ↑04 mei 2021, 11:32 Dat Lennart met een fles wijn in die kist kruipt, en ervan drinkt vind ik toch ook heel vreemd.Niks raars aan toch? Ze moesten al hun 'sporen' wissen zodat Sven en Philip niet wisten dat zij er waren. Dus moest alles opgeruimd worden. En dan moet iemand ook die fles wijn verbergen natuurlijk.
Waarom zou je dat doen? Het is op zich al niet praktisch, alcohol doet je aandacht verlammen,..
Als je er echt zin in hebt, wacht je toch tot na de proef?
Ik zie daar toch ook een hint in.