Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen12 apr 2022, 21:51

3423  Yens
@Vermoljoen
In Zuid-Afrika (2017) was er toch ook een fietsproef 😉 .

Vermoljoen14 apr 2022, 23:14

2354  Uma
Oh ja, klopt! Heb ik nog aan gedacht, maar niet getypt. Daar was Robin echt weer op zijn best! 😍

Jurgen585714 apr 2022, 23:59

16
Jansen schreef: ↑12 apr 2022, 21:51 @Vermoljoen
In Zuid-Afrika (2017) was er toch ook een fietsproef 😉 .
En in Frankrijk (1998) moesten ze de Mont Ventoux oprijden 😉

Kassei boven touw houden => in Italië (2003) moest Mol Marc een ham boven een touw houden, zolang hij dat kon volhouden kreeg een andere kandidaat tijd om een raadsel op te lossen.

Vermoljoen15 apr 2022, 21:44

2354  Uma
Howla, dat klopt inderdaad! Was ik al een beetje vergeten!

chicawah.janssen15 apr 2022, 22:21

8153
🤣🤣🤣🤣🤣
En daarna moest hij bonen in tomatensaus eten en in een tent slapen. 😁

Mollenjager-DT19 apr 2022, 10:55

767  Yens
De paintball-opdracht van aflevering 5 deed mij denken aan de laatste opdracht van de eerste aflevering in Argentinië, waarbij de kandidaten aan een brug boven water hingen en ze zich moesten laten vallen. De dag voordien moesten de kandidaten toen ook een lijstje maken van wie ze het meest verdacht vonden en wie niet om op die manier de hoogte te bepalen boven het water. De minst verdachte persoon hing toen bovenaan en de meeste verdachten onderaan. Net zoals dat ze nu een vertrouwenslijstje moesten maken en ze op basis daarvan een aantal minuten toebedeeld kregen.

Vermoljoen20 apr 2022, 17:55

2354  Uma
Viel mij ook op! Echt een zalige verwijzing! 😍Daarnaast waren er natuurlijk ook verwijzingen naar het pretpark in Mexico, de kokers die niet open mochten in 2003, de droedel op het luchtkussen in Zuid-Afrika of in een attractie in Mexico en door het vormen van woorden ook heel even aan het scrabble-doolhof en weer de attractie van Pieter en Steve in 2018. Bij de paintball dacht ik door het vertrouwensdilemma ook even aan de Mexican Standoff, de paintballopdracht in 2019 door de bewakers en de allerlaatste opdracht voor de finale in Zuid-Afrika waarbij pasvragen gewonnen konden worden door de waarheid of een leugen te vertellen na wat er was gebeurd.

Oh en bankroet, verwijzend naar vooral de bankroetlama in Argentinië!

Cedric20 apr 2022, 22:12

2834  Uma
Die paintballproef deed mij vooral denken aan Gilles Van Bouwel zijn paintballproef in Argentinië.. Als ik me niet vergis was het ook in de familieaflevering en had Gilles zich via een eerdere opdracht in zowat dezelfde positie kunnen wringen zoals Manu nu: ook met de bedoeling andere kandidaten af te schieten. Toen weliswaar met een vrijstelling als inzet.

Taupe07721 apr 2022, 09:18

767  Yens
Vermoljoen schreef: ↑14 apr 2022, 23:14 Oh ja, klopt! Heb ik nog aan gedacht, maar niet getypt. Daar was Robin echt weer op zijn best! 😍
Dit jaar Jens terug zien was zeer leuk maar als ik toch iemand zou mogen kiezen om nog eens opnieuw te zien dan is het zonder enige twijfel Robin!
Volgende aflevering soort "sprong" maar dat is al een aantal keren gepasseerd, zelf in originele serie (serie Magda) en in afl 1 dacht ik in Argentinië o.a.
Maar steeds in een iets andere vorm.