Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

masterveecee27 apr 2022, 06:18

3547  Sven
Is er eigenlijk iemand hier die gaat??

Paraceta27 apr 2022, 20:44

717  Sven
Ik hoop nog tickets te scoren door juist te stemmen op de website :mrgreen:
(Bij het seizoen van Mexico was me dat alleszins gelukt!)

Cedric27 apr 2022, 20:49

2834  Uma
Paraceta schreef: ↑27 apr 2022, 20:44 Ik hoop nog tickets te scoren door juist te stemmen op de website :mrgreen:
(Bij het seizoen van Mexico was me dat alleszins gelukt!)
Hah, idem! @jos.jansen en ik waren er ook bij in de Kinepolis bij de Mexico-editie. In de Baha-zaal uiteraard..

Paraceta27 apr 2022, 21:01

717  Sven
Ik zat ook in een Baha-zaal toen, wie weet hebben we elkaar wel gezien! (Ik heb die groene sombrero hier nog liggen 👀)

Cedric27 apr 2022, 21:09

2834  Uma
Haha, alweer idem! Die ligt hier ook nog altijd. Geen idee waarom eigenlijk, maar wie weet komt die ooit nog ergens van pas 😀

Paraceta27 apr 2022, 21:12

717  Sven
Cédric = Paraceta, Paraceta = Cédric confirmed, we hebben onszelf verraden :mrgreen:

Klaartje27 apr 2022, 21:56

2245  Uma
Zouden ze al hun tickets verkocht krijgen? Zou dat speciaal filmpje met GDC, die uitnodigingen zit te schrijven, gemaakt zijn om gewoon zoveel mogelijk mensen naar ginder te lokken. In Paleis 12 kan een pak volk binnen, ik schat voor dit evenement toch al rap tien à twaalfduizend man (afhankelijk van het aantal staanplaatsen). Als ze al die tickets aan de man kunnen brengen voor 25 euro per stuk, dan brengt dat al gauw een slordige kwart miljoen euro op. Het blijft ook allemaal commercie hé.

Ben wel benieuwd wat er zo "speciaal" aan gaat zijn. Hopelijk hebben ze alle veiligheidsmaatregelen getroffen, want stel je maar eens voor: een "bomvol" Paleis 12 en dan een bommelding, een echte of een valse. Het zou echt passen in dit vreemde molseizoen. Trouwens, had GDC ons niet beloofd dat dit het seizoen zou zijn met het grootste aantal bommen ooit?

Est-ce que c'est possible? Oui, mais...😉 8 Mai Palais 12

masterveecee27 apr 2022, 22:55

3547  Sven
Ja wie weet 😀
(van de bom)
Zo 2 van de 3 zalen waar mensen op een verkeerde mol zitten 😛

Paraceta27 apr 2022, 22:59

717  Sven
Klaartje schreef: ↑27 apr 2022, 21:56 Zouden ze al hun tickets verkocht krijgen? Zou dat speciaal filmpje met GDC, die uitnodigingen zit te schrijven, gemaakt zijn om gewoon zoveel mogelijk mensen naar ginder te lokken. In Paleis 12 kan een pak volk binnen, ik schat voor dit evenement toch al rap tien à twaalfduizend man (afhankelijk van het aantal staanplaatsen). Als ze al die tickets aan de man kunnen brengen voor 25 euro per stuk, dan brengt dat al gauw een slordige kwart miljoen euro op. Het blijft ook allemaal commercie hé.
Alles lijkt alleszins uitverkocht; ze hebben dus veel geld binnengehaald voor hun personeelsfeest :mrgreen:

julieke.vdw28 apr 2022, 01:40

106  Uma
Paraceta schreef: ↑27 apr 2022, 21:01 Ik zat ook in een Baha-zaal toen! (Ik heb die groene sombrero hier nog liggen 👀)
Hoe zalig van die sombrero's!!! 😂 Klinkt plezant, jammer dat ik dat heb moeten missen! Wij hebben wel ooit een gouden struisvogelei gevonden onder onze stoel in de Kinepolis (Zuid-Afrika editie)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16