Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

rolhad06 mei 2018, 22:17

434
james.waker schreef:uiteindelijk heeft het niet veel opgeleverd , want het nummer werd open en bloot getoond vanavond... Eigenlijk weten we niks meer.... we weten natuurlijk wél dat er nog een "7" voor het nummer stond ..... en het fluiten dat blijf ik toch in eerste plaats linken aan Lloyd
Er moet sowieso meer zitten in de hint. Zeker als ze het nummer gewoon gaven deze aflvering. En die eerste "7" is ook nooit in beeld geweest, dus paste ook niet bij de echt getoonde cijfers.

Van Zwam06 mei 2018, 22:21

20
Klaartje schreef:Het huisnummer van de hacienda, op de linkerpilaar van de toegang. In het geel, het is niet goed zichtbaar maar het is er wel.
Ook: GDC zegt net off screen dat Joke nu 4 pasvragen heeft. Dus zowel een visuele als een auditieve vier.
Jep, zag daarnet in CDM dat ze het ook omcirkelden, moet ik nog eens herbekijken want daar heb ik dus los overgekeken.

hannes.bossuyt06 mei 2018, 22:22

84  Sven
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat is het nut van hints verstoppen in elke aflevering en dit nummer dan gewoon tonen in deze aflevering? Ik snap het niet... Waarom hebben ze dat gedaan? Dat kan toch niet zomaar zijn?
Ik denk dat wij dat blokfluit fragment van Lloyd niet mochten zien. Dan is een fluitende oproep voor de kandidaten wel een hint, want zij wisten wel dat Lloyd blokfluit speelde. Aangezien wij dat niet als kijker zouden kunnen linken, werd er via de cijfers in beeld gelinkt naar het telefoonnummer, waarbij Lloyd het eerste beeld is waar we de biep te horen krijgen, en dit dus de hint is. Dit zou ook verklaren waarom we eerst geen gsm nummer hadden.

Maar ik zat zelfs nog tot de eliminatie op Pascale, dus neem dit gerust niet serieus :mrgreen:

Jay-Lo06 mei 2018, 22:31

1690  Sven
hannes.bossuyt schreef:Ik denk dat wij dat blokfluit fragment van Lloyd niet mochten zien. Dan is een fluitende oproep voor de kandidaten wel een hint, want zij wisten wel dat Lloyd blokfluit speelde. Aangezien wij dat niet als kijker zouden kunnen linken, werd er via de cijfers in beeld gelinkt naar het telefoonnummer, waarbij Lloyd het eerste beeld is waar we de biep te horen krijgen, en dit dus de hint is. Dit zou ook verklaren waarom we eerst geen gsm nummer hadden.

Maar ik zat zelfs nog tot de eliminatie op Pascale, dus neem dit gerust niet serieus :mrgreen:
De eerste biep zat bij de mol dus, zou kunnen.
was er deze aflevering een biep? Bij de mol?

james.waker06 mei 2018, 22:32

417
hannes.bossuyt schreef:Ik denk dat wij dat blokfluit fragment van Lloyd niet mochten zien.:
we zien Lloyd z'n fluit al in de eerste aflevering, je zag ze bij de het filmpe met de selectiegesprekken
op vier.be is er later nog een filmpke verschenen dat hij Joke Titanic leert fluiten

ik weet eerlijk gezegd niet HOE ik dat fluiten aan iemand anders dan Lloyd zou kunnen linken

james.waker06 mei 2018, 22:33

417
Jay-Lo schreef: was er deze aflevering een biep? Bij de mol?
niet meteen gehoord, maar het telefoonnummer is compleet, dus ik verwacht er ook geen meer

Jay-Lo06 mei 2018, 22:36

1690  Sven
james.waker schreef:niet meteen gehoord, maar het telefoonnummer is compleet, dus ik verwacht er ook geen meer
Maar alleen door het fluiten weet je niet wie de mol is. Pascale was er ook niks mee. Dus ik verwacht een biep naar de mol, de eerste was bij 7, bij Lloyd. Misschien als afsluiter nog 1, die verwijst naar degene die het bericht fluit.

james.waker06 mei 2018, 22:48

417
Jay-Lo schreef:Maar alleen door het fluiten weet je niet wie de mol is. Pascale was er ook niks mee. Dus ik verwacht een biep naar de mol, de eerste was bij 7, bij Lloyd. Misschien als afsluiter nog 1, die verwijst naar degene die het bericht fluit.
ik zal ze zeker nog eens herbekijken maar ik verwacht geen biep meer... da's voor mij iets dat afgesloten is... maar andere hints zitten er wellicht nog wel in

ik vond de aflevering van deze avond wel de minste van deze serie precies...

tom.vanratingen07 mei 2018, 00:03

50
james.waker schreef:we zien Lloyd z'n fluit al in de eerste aflevering, je zag ze bij de het filmpe met de selectiegesprekken
op vier.be is er later nog een filmpke verschenen dat hij Joke Titanic leert fluiten

ik weet eerlijk gezegd niet HOE ik dat fluiten aan iemand anders dan Lloyd zou kunnen linken
Ik ziehet verband ook niet. Maar nogmaals, als blokfluitspeler ben ik er staalhard van overtuigd dat deze tonen niet via een blokfluit gespeeld zijn, maar gewoon via de mond. Moest het een blokfluit zijn, dan zou je het nog altijd aan Lloyd kunnen linken. Maar nu (tenzij ik verkeerd ben, maar ik ben echt 97% zeker) zie ik het verband echt niet.

rolhad07 mei 2018, 00:04

434
masterveecee schreef:Tenzij de productie de montage alsnog veranderd heeft omdat het nr hier is ontdekt en dat er zoveel gebeld werd naar het nr. Wie weet 🙂
Zou me verwonderen hoor..

james.waker07 mei 2018, 00:06

417
tom.vanratingen schreef:Ik ziehet verband ook niet. Maar nogmaals, als blokfluitspeler ben ik er staalhard van overtuigd dat deze tonen niet via een blokfluit gespeeld zijn, maar gewoon via de mond. Moest het een blokfluit zijn, dan zou je het nog altijd aan Lloyd kunnen linken. Maar nu (tenzij ik verkeerd ben, maar ik ben echt 97% zeker) zie ik het verband echt niet.
het is gefloten met de mond ja... maar fluiten is fluiten, het past nog altijd het best bij lloyd

hoe dat gefluit linken aan de twee anderen, ik zou het niet weten
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 57