Kobe schreef:Zoekt iemand mee? Ik blijf het zo "toevallig" vinden dat net die aflevering Pieter zijn nummer gevraagd wordt...Misschien is dit de clue op zich al, maar dat is misschien te "makkelijk". Daarom is er volgens mij een link met die Mexicaanse schoonheid, Jacky. Wie weet is het zij die fluit, of heeft het daarmee te maken? (misschien is dit wishful thinking, maar ik hoop zo hard op onze Pieter als geniaalste mol van afgelopen drie jaarIk heb het fragment al enkele keren herbekeken maar ik zie er echt niets in, sorry.)
tom.vanratingen schreef:..Ik zal ook maar even hardop denken. Wat indien er een biepje te horen is in een of andere aflevering op minuut 19, seconde 26 en dat er dan ook een kandidaat in beeld is (of onmiddellijk daarna)?
Misschien heeft het iets te maken met de tijdstippen waarop de piepjes te horen waren? (Ik denk maar hardop, maar het kan toch niet dat er niets meer achter zit dan enkel het fluiten? Dan konden ze die toontjes even goed niet in de afleveringen steken.)
ex-molinator schreef:Ik zal ook maar even hardop denken. Wat indien er een biepje te horen is in een of andere aflevering op minuut 19, seconde 26 en dat er dan ook een kandidaat in beeld is (of onmiddellijk daarna)?Ja zoiets was ik ook al aan het denken. Of dat je al die tijdstippen moet samenplakken in aflevering 7 ofzo. Kan ook zijn dat het tot niets leidt, maar er moet iets meer achterzitten.
Kobe schreef:Zoekt iemand mee? Ik blijf het zo "toevallig" vinden dat net die aflevering Pieter zijn nummer gevraagd wordt...Misschien is dit de clue op zich al, maar dat is misschien te "makkelijk". Daarom is er volgens mij een link met die Mexicaanse schoonheid, Jacky. Wie weet is het zij die fluit, of heeft het daarmee te maken? (misschien is dit wishful thinking, maar ik hoop zo hard op onze Pieter als geniaalste mol van afgelopen drie jaarIk had ook al ergens geopperd dat er misschien ook in de laatste aflevering een biep te horen is, om de mol aan te duiden, maar iemand knalde dat meteen af.)
Jay-Lo schreef:Ik had ook al ergens geopperd dat er misschien ook in de laatste aflevering een biep te horen is, om de mol aan te duiden, maar iemand knalde dat meteen af.Dat is zo. Ik heb een biepje gehoord. Het is zeer onduidelijk maar met het volume voldoende luid te zetten hoor je het echt wel. Ik heb ook eens gevraagd aan mijn vriend of hij ook eens wou luisteren omdat ik dacht dat ik gek was aangezien niemand hier op het forum het lijkt te horen, en hij hoorde het ook.
nele.pottie schreef:Dat is zo. Ik heb een biepje gehoord. Het is zeer onduidelijk maar met het volume voldoende luid te zetten hoor je het echt wel. Ik heb ook eens gevraagd aan mijn vriend of hij ook eens wou luisteren omdat ik dacht dat ik gek was aangezien niemand hier op het forum het lijkt te horen, en hij hoorde het ook.Dat heb ik dan gemist. Op welk moment in de aflevering was dat ongeveer?
Jay-Lo schreef:Dat heb ik dan gemist. Op welk moment in de aflevering was dat ongeveer?Het is te horen rond 3:07 wanneer Baha de kippen moeten vangen. De biep valt ongeveer samen met het moment waarop Baha iets zegt in de aard van ‘Allee maat’. En dan echt op de ‘A’ van ‘Allee’. Ikzelf heb het geluid ook wat luider moeten zetten maar eenmaal ik het gehoord had bleef ik het wel horen op dat moment.
Heb je me gemist? De biepjes?
nele.pottie schreef:Het is te horen rond 3:07 wanneer Baha de kippen moeten vangen. De biep valt ongeveer samen met het moment waarop Baha iets zegt in de aard van ‘Allee maat’. En dan echt op de ‘A’ van ‘Allee’. Ikzelf heb het geluid ook wat luider moeten zetten maar eenmaal ik het gehoord had bleef ik het wel horen op dat moment.Daar zit inderdaad iets, maar je moet heel goed luisteren.
Jay-Lo schreef:Daar zit inderdaad iets, maar je moet heel goed luisteren.Ja ik weet het maar misschien hebben ze het wat minder duidelijk gemaakt nadat we hier vrijdag het hele nummer hebben ontdekt (wat waarschijnlijk niet de bedoeling was dat het zo viraal ging gaan)